Am revenit.

September 16, 2011 § 4 Comments

Am scuturat bine foaia din dashboard de praful virtual ce s-a adunat și iată-mă, am început iar să scriu, după atâta timp.

Întai am avut probleme cu laptopul iar când mi-am procurat unul nou, îmi pierdusem deja entuziasmul și motivația.

Am avut o vară lungă, plină de redescoperiri. (probabil sunt singurul ce nu a fost la mare.)

Mi-am redeschis apetitul pentru citit, am (re)învățat că exista viață și după ce ai fost părăsit, am redus cafeaua zilnică de la 5 căni la 3 (și implicit mi-am mărit numarul de zile rămase), am (re)realizat că mersul pe munte este un hobby mișto și că e pacat să nu fac asta, daca tot sunt vecin cu Bucegii.

… blabla blabla

Mâine încerc să fac o postare, cu introducere și opinie personală și probabil într-o manieră ironică. (am un bun motiv de a-i spurca pe francezi, de ce să nu profit?)

Tagged: ,

§ 4 Responses to Am revenit.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Am revenit. at Condomized!.

meta