Covasna şi Harghita, din România!

August 5, 2011 § 10 Comments

No, eram pe la Sfântu Gheorghe şi căutăm DN12 să ajung la Ciumani, pe lângă Gheorgheni. Şi acolo limba maternă este maghiara, iar limbă străină este tot maghiara, se pare.

Am oprit maşina şi am întrebat-o pe o tanti, spargatoare profesionistă de seminţe de floarea soarelui cum se ajunge la drumul naţional 12, spre Gheorgheni. Baba mi-a aruncat în scârbă un “Nem tudom, román.” şi a refuzat să se mai uite la mine, chiar dacă eu încercam să fiu expresiv şi gesticulam.

Aş fi preferat să nu o aud pe aceeaşi babă, nici 2 minute mai târziu întrebându-l pe nea Vasile ce face, PE ROMÂNEŞTE!

Pe mine a refuzat să mă ajute, spunându-mi că nu vorbeşte româneşte, dar cu Vasile a purtat cu succes aproape un dialog, PE ROMÂNEŞTE.

Într-un magazin, toate produsele erau pe ungureşte scrise, nu se putea cumpără pâine, doar kenyér.

Cred că sunt îndreptăţit să fiu rasist şi să îi detest pe ungurii DIN ROMÂNIA, care uită în ce ţară sunt. Nu toţi sunt suferinzi de sine şi ignoranţi, ştiu. E amuzant că ei se cred 100 la sută maghiari, dar când ajung în Ungaria realizează că cei de acolo nu îi consideră fraţii lor.

Tagged: , ,

§ 10 Responses to Covasna şi Harghita, din România!

  • Adi says:

    Total de acord ! Si eu sunt rasist, si eu urasc ungurii din Romania, defapt urasc ungurii in general !

  • Imperfecta` says:

    am patit si eu chestii d`astea..
    iti impartasesc parerea, si eu ii detest.

  • dragutz sf gheorghe , linistit

  • Myriam says:

    =)))
    Chiar am ras=))
    Am fost cu ai mei pe-acolo dar din fericire n-a trebuit sa intrebam pe nimeni.Erau niste unguri in Miercurea Ciuc parca si noua ne trebuia apa,si ne-au aratat o fantana…si am luat apa,dupa care am plecat,apoi am constatat ca apa aia era ingrozitoare.Deci…absolut nebaubila:))
    Daca vor pe ungureste,duca-s-ar invartindu-se in Ungaria.E si mai amuzant ca vor sa faca regiune autonoma.Doua bate peste fund si ataaat!!!
    Pacat ca colacii secuiesti sunt buni facuti de ei:-<

  • Cris-Mary says:

    Am patit-o si eu . Din pacate prostia si rautatea,nu tine cont de apartenenta etnica. Eu pun problema asa: Vrei sa fi ungur 100% .. atunci du-te in Ungaria!!!

  • Bloggerel says:

    Nu am nimic cu ungurii, dar cate o data exagereaza prea tare. Uita ca sunt pe pamant romanesc

  • ANM says:

    Asa a patit si o prietena de a mea. A incercat in 15 moduri sa ii explice ca vroia covrigi. A refuzat sa se uite la ea. Pana sa faca ea cei 2 pasi pana la iesirea din magazin, tanti vorbea la telefon, in romana, dand indicatii precise despre cratita de mancare lasata pe foc acasa.

  • conia says:

    bine zis, acum doua saptamani am trecut ultima oara pe acolo. De fiecare data aceiasi nervi. sunt nesimtiti!:)

  • conia says:

    bine ca isi scot rpoduse la strada pentru a le vinde, masinelor ce trec , adica romanilor:-J

  • satana neagră says:

    si, totusi, nu mi se pare o idee buna sa generalizezi din cauza ca ungurii batrani din romania fac asa. in general singurii maghiari care fac asa sunt cei batrani si, eventual, progeniturile lor. nu incerc sa dau un exemplu aici, daca intelegi la ce ma refer, dar in masura in care am avut eu contact cu lumea, mai ales in orase unde se poate observa un oarecare grad de civilizatie, crede’ma, in general maghiarii vor fi mult mai de treaba decat romanii.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Covasna şi Harghita, din România! at Condomized!.

meta