Steven Seagal iubeşte să se bată

August 2, 2011 § 5 Comments

Nu înţeleg de ce se insistă cu filmele cu Steven Seagal, serios. Mie îmi displace total băiatul ăla. Are faţa aia de bufniţă şi se îmbrăca ca un apaş, îi jujitsuieste pe https://i1.wp.com/www.wallpapersbase.org.ua/images/gallery/thumb/StevenSeagal1.jpgtoţi fără ca măcar să primească un pumn, ştie să dezamorseze bombe, să piloteze avioane, să gătească… etc şi niciodată nu rămâne cu fata. Ceva de genul:

EA: M-ai salvat, curajosule. Nu vrei să vii la mine să bem o cafea? ;;)
SS: Nunu. Mie-mi place doar să mă bat. Şi cafeaua atacă inima, eu beau doar ceai de meduză.

Jean Claude Van Damme, Silvester Stalone, Jet Li, Chuck Norris, Jason Statham, Florin Piersic, Sergiu Nicolaescu… toţi au mai luat şi bătaie din când în când. Steven Seagal nu, el e mai dibaci decât un campion la şah, mereu reuşeşte să anticipeze orice mişcare a adversarului şi să facă în aşa fel încât să nu fie atins de sabie, pumn, glonţ, picior … niciodată.

Cred că acest cowboy modern ar fi câştigat de unul singur războiul troian sau războiul clonelor şi categoric l-ar fi “citit” pe individul care a masacrat Norvegia şi l-ar fi bătut, înainte ca teroristul să apuce să ucidă atâţia oameni. Şi normal că ar fi făcut diferenţa în cel de-al doilea război mondial, probabil că hobby-ul lui este să distrugă tancuri cu mâinile goale.

Dacă ar fi fost în locul lui Mario, cred că ar fi tăvălit ţestoasele şi aricii, ar fi pălmuit dragonul şi ar fi aruncat prinţesa în lavă pentru ca a încercat să-l sărute.

Niciodată nu am putut să urmăresc un film de-al lui cap coadă. E prea absurd, obositor, ireal, plicitisitor pentru gusturile mele. Mai bine mă uit la Margelatu (a 10a oară).

Tagged: , ,

§ 5 Responses to Steven Seagal iubeşte să se bată

  • DianaEmma says:

    Blasfemie!
    Chuck Norris nu a luat niciodată bătaie!
    Bătaia și-a luat Chuck Norris!

  • Cris-Mary says:

    Am aceasi parere de Steven Seagal..nu am vazut niciodata un film cap coada pt ca pur si simplu nu-l suport si filmele lui imi par low low low budget :D

  • Myriam says:

    Foarte amuzanta partea cu Mario.Io niciodata n-am ajuns la printesa.N-am trecut de level 5…Nu ma stiam pe vremea aia la trisat,a fost primul meu joc pe calculator:))
    Apropo de Steven Segal pe mine ma amuza sa vad ce usor rezolva astia problemele .Stiu,sunt exagerate,dar cred ca ni se par exagerate si pentru ca ni se baga pe gat in continuu si la un moment dat te mai si saturi.Nu m-am mai uitat de mult la un film de genul.Acuma daca trec pe langa televizor si vad o reclama la un film de genul,numai ma pufneste rasul:))

  • phydor says:

    nu prea te-ai informat..vezi ca moare in Machete :))..ii este despicat pantecele de catre Danny Trejo..sincer ma gandeam ca are sa-i taie capul ca lui Duncan McLeod ca parea nemuritor baietasul

  • satana neagră says:

    exista zvonuri care spun ca Seagal ar fi fost ales sa joace in primul lui film in momentul in care cineva din industrie a facut un pariu ca poate transforma pana si cea mai necarismatica stana intr-un star, asa ca l-a ales pe profesorul lui de nu-stiu-ce-arta-martiala: adica Steven. zvonurile n-au fost confirmate, dar vin de la surse apropiate lor/de incredere.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Steven Seagal iubeşte să se bată at Condomized!.

meta