Feriţi-vă de vrăjitoare

July 21, 2011 § 7 Comments

Era o dimineaţă obişnuită. Eu mergeam la magazinul din apropiere să fac diverse cumpărături.

În faţă mea erau două doamne şi un bărbat. Cei trei aveau de gând să facă stânga pe o stradă necirculată. Doamna mai în vârstă m-a oprit şi m-a întrebat:

Doamna: Nu te supără tinere, ăsta e drumul către camping?
Eu: Nu doamnă, mergeţi înainte pe strada pe care sunteţi acum şi apoi faceţi prima la dreapta.https://i0.wp.com/i1134.photobucket.com/albums/m611/razvanlp/lasvegas.jpg
Vrăjitoarea (cealaltă femeie): Dar nu e bine, sigur pe aici e drumul. Pe unde zici tu duce către munte.
Eu: Păi…către munte trebuie să vă îndreptaţi. Sigur ăla e drumul, cel de care ziceţi dumneavoastră duce către centru.
Doamna: Mulţumim oricum.

Ajung la magazin, puţin enervat de femeia cu nas strâmb şi chip de zgripţuroaică pentru că m-a contrazis si a făcut mutre (degeaba), cumpăr ce am de cumpărat şi apoi mă întorc către casă. La aceeaşi bifurcaţie unde am fost prima dată oprit, îi observ pe cei trei întorcându-se de pe străduţa aleasă de baba cloanţă. De data asta au decis să meargă pe drumul de care le spusesem eu.

Bărbatul puţin stânjenit şi doamna pe care o indrumasem iniţial (bine) mi-au zâmbit, iar cealaltă s-a răstit: “Oricum nu era bine cum ne-ai spus tu, cică trebuie să facem prima la stânga, nu la dreaptă.”

De ce îţi cer unii indicaţii dacă nu au de gând să te asculte? (Mai şi comentează şi se strâmbă când le spui că sunt idioţi că nu au dreptate.)

Concluzie: Nu există vrăjitoare de treabă, cele care nu fac farmece, strică dimineţi!

Tagged: ,

§ 7 Responses to Feriţi-vă de vrăjitoare

  • Maia says:

    femeia cu nas stramb:))

  • Adi says:

    Bai, dar intotdeauna trebuie sa ai pe cineva care sa te faca de ras cand mergi pe strada, asta-i regula la romani. Ori ca e vrajitoare, ori ca e prost, ori ca e nefu* etc. Mereu o sa fie unu care vorbeste prea tare, care injura pe centru, care se rasteste la lume.. ca asa-i in Romania. Toti stiu… in cazul meu, sunt ferit de oameni de genul, dar dau de ei pe strada uneori

  • TED says:

    @Adi: ai dreptate. toti avem cate un prieten prost pe care-l toleram pentru ca-l stim de mic. :))
    @Maia: chiar avea nasul stramb, ca al vrajitoarelor din povesti.

  • Cris-Mary says:

    :)) Asta e chiar culmea.. apoi la ce mai cer indicatii da ca oricum nu se iau dupa ele .. i-as fi facut un sac-sac :D

  • Pisti says:

    AIA II POZA FACUTA DE MINE!!! NICI NU MI-AI CERUT VOIE!…

  • TED says:

    @Pisti: da, e poza ta. recunosc. :) dar tu nu te superi, iti explic pe mess de ce . :))
    @Cris-Mary: i-as fi facut SEPUKU!

  • ANM says:

    De unde stii tu ca e vrajitoare?:))) Pt ca are nasul stramb?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Feriţi-vă de vrăjitoare at Condomized!.

meta