Berea, băută pe terasă

July 19, 2011 § 8 Comments

Toţi se plâng că nu au bani, dar cele mai scumpe terase din Centrul Vechi al Bucureştiului sunt pline mereu. Da, se pare că lumea e de acord să bea Beck’s la dop (0.33L) pe bani mulţi.https://i2.wp.com/www.thewineadventure.co.uk/beta/images/beers%20-%203%20facing%20away%20with%20box.JPG

L-am întrebat o dată pe un prieten de ce preferă să meargă în astfel de locuri şi s-a uitat urât.

Eu: Tu, dacă n-ai prea mulţi bani, de ce mergi doar la terasele unde e berea mică şi scumpă?
Dorel: Păi cum mă? Unde ai vrea să mă duc? Prefer să beau acolo 2 beri când am bani.
Eu: Şi când n-ai bani?
Dorel: Stau acasă.
Eu: Păi nu mai bine mergi la o altă terasă, puţin mai ieftină, dar mai des?
Dorel: Nu, mai bine stau acasă. Să mă vadă lumea că beau Timişoreana şi să radă de mine că n-am bani?

Eu beau bere la terasă când e meci, când am cu cine şi când “mi-e sete” de bere. Şi beau mereu Timişoreana sau Silva dacă găsesc (pentru că alea-mi plac), indiferent că în portofel am suficient pentru 9 Corona sau pentru 2 Azuga.

Nu sunt zgârcit, nu beau bere de la alimentară, stând pe scările din parc, dar nici nu merg la terasele unde îmi intră în nota de plată statul pe scaun, cititul meniului sau privitul în stânga. Prefer locurile unde mă simt bine şi îmi permit să merg de câte ori simt nevoia.

Tagged: , , , ,

§ 8 Responses to Berea, băută pe terasă

  • Ana-Maria says:

    Fiţe de oameni pretenţioşi…aşa cum sunt cei cu berea la terase scumpe, aşa sunt şi piţipoancele de pe Dorobanţi, stau şi trag dintr-o apă plată nu ştiu câte ore, doar ca să fie văzute.

  • anileve says:

    corect. dar eu zic ca si berea pe canapea in parc cu prietenii e buna ;)) am baut si vodka in parc si tot a fost buna ;))

  • Imperfecta` says:

    in ziua de azi conteaza mai mult cum esti vazut in lume.
    se chinuie atat sa faca impresie buna, sa iasa in evidenta..incat nu conteaza ca devin penibili.
    personal, prefer o terasa oarecare, dar cu prietenii mei cei mai buni. nu conteaza locul, ci oamenii.

  • conia says:

    bine zis:)…eu lucrez intr-o cafenea studenteasca. Clineti fideli sunt si niste prieteni ai sefilor(care mai mult sunt ca niste amici, decat sefi) . Acestia au ft multi bani si desi cafeneauna studenteasca, preturi studentesti, ei prefera sa vina seara de seara aici pentru simplu fapt ca se simt bine, atat ca atmosfera cat si in prezenta mea:D, care sunt barman ospatar, singura in tot barul:d…asa ca impresiile :-J le au doar oamenii prosti, in general fudulii care nu prea au da’ vor sa para:)

  • Giulia says:

    in centru vechi merg doar la 2 terase, de cand am venit in Bucuresti. Oktoberfest si Mes Amis…:D…2 gasti diferite:D…rar de tot, pe Valea Regilor

  • muzic4 says:

    Astea sunt fite. Bem bere la nu stiu ce terase si daca ii cauti in buzunare n-au de nici unele. Berea e aceeasi, fie ca o bei pe Lipscani, fie ca o bei la o teresa de cartier. Si nu intotdeauna berea cea mai scumpa e si cea mai buna.

  • Cris-Mary says:

    Vezi , asta e gandirea noastra .. sa ne gandim ce cred altii despre noi .. In Roma am vazut un tip care dupa haine parea mega sarac , a venit intr-un parc , s-a asezat pe o banca si a scos dintr-o punga o sticla de sampanie si unpahar de plastic si-a turnat si statea sa admire peisajul .Mi s-a parut un gest atat de normal, nimeni nu se uita la el ..nimeni nu-i avea treaba. A baut 2 pahare , a pus sticla in punga si a plecat ..

  • Pisti says:

    Bai Wolfitule…uiti cand mergeam in “Coifland” si ne ascundeam in parc si mancam chipsuri si bere…ce vremuri ma!!! oricum Kaufland nu este = Alimentara…dar TOTUSI !
    :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Berea, băută pe terasă at Condomized!.

meta