Întrerupătoarele

July 11, 2011 § 2 Comments

Toată lumea are întrerupătoare, rotative, acţionate prin apăsare, montate cap-scară, nu paralelipipedul de plastic e important. Importantă este amplasarea lor.

Toate întrerupătoare mele sunt aşezate cum e normal să fie, pe un perete uşor de “€œatins”, la vedere şi neacoperite de alte lucruri, la nivelul braţelor, să nu trebuiască să sar sau să mă pun în genunchi atunci când intenţionez să aprind luminile. Eu prefer modelul ăla vechi de întrerupătoare mari, acţionate prin apăsare pentru că mi se par mult mai utilizabile decât celelalte, pe principiul “€œe mai uşor să apăs decât să învârt.”

Am fost astăzi la cineva şi am văzut o altă viziune asupra chestiutelor de plastic ce au scopul de a aprinde lumina. Tipul are toate întrerupătoarele rotative şi ascunse, cel din coridor acoperit pe jumătate de cuier, cel din bucătărie în spatele uşii, adică intri, închizi uşa şi apoi aprinzi becul, cel din leaving e în spatele bibliotecii şi probabil şi cel din baie e tot ascuns, undeva în spatele maşinii de spălat?

– Dorele dar de ce ai tu toate întrerupătoarele ascunse?
– Pentru că e urât să fie la vedere.

Serios? Dacă m-ar înşela prietena (cu mai mulţi) aş fi mai puţin dezamăgit decât dacă mi-ar sugera să “€œascundem” întrerupătoarele.

Tagged: ,

§ 2 Responses to Întrerupătoarele

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Întrerupătoarele at Condomized!.

meta