Nu înjura de faţă cu copilul tău

July 10, 2011 § 6 Comments

niciodată cât e în perioada aia când imită tot ce face tatăl lui.

Tata a învăţat lecţia asta într-un moment total nepotrivit, cu public. Când mă încuraja, avea obiceiul să-mi şi vorbească de rău adversarii. Era eficientă metodă lui, dar ulterior s-a arătat că are şi unele deficite.

Câştigasem primul meu concurs de înot, participasem cu cei din 89, deşi sunt din 91 şi îi tăvălisem la ambele probe. Eram cel mai mic, dar cel mai şmecher. Cam cum era fiul cel mic de împărat, în basmele lui Petre Ispirescu.

Era prima dată când tata şi-a exprimat sonor bucuria, mi-a strigat “€œBravo copile!”. Eu, cu neoronii inactivi de la clorul din apă i-am strigat înapoi. “I-am bătut pe m^işti. Sunt mari şi proşti, cum ai zis tu.”

Toţi râdeau şi îl aplaudau pe piticul ce câştigase concursul. Doar tata era tăcut şi nu ştia unde să se mai ascundă. Nu mă auzise niciodată înjurând până atunci. L-am făcut de râs şi i-am refuzat privilegiul de a se lăuda cu mine. (ei lasă, măcar aveam personalitate de mic) Eu mi-am dat seama de greşeala mea imediat, dar nu puteam să nu zâmbesc, tocmai mi se înmânau diplomă şi medalia. Am fost rege, pentru vreo 5 minute.

Tagged: ,

§ 6 Responses to Nu înjura de faţă cu copilul tău

  • Kiraa says:

    prima reactie a fost ‘ haa, i-a facut pe aia! :D’… apoi la ce ai vrut tu defapt sa zici. da, ai din nou dreptate, copiii fura replici, gesturi de la cei ce se vor a le fi exemple vii de urmat in viata. (sau ceva de genu)
    imi amintesc ca multe din gesturile tatei, fara sa vreau, le schitam si eu uneori.
    anyway, bravo pentru diploma, trebuie sa fi fost tare fericit! :d

  • C.L.M. says:

    Ei lasa ca si eu am fost in magazin cu mama si eram la bluze, si am vazut si niste tricouri si cum stiam ca mama e mai mistocara asa si spunea in loc de tricouri, “tricoaie”, eu(ca un copil bun ce sunt) de fata cu vanzatoarea si cu oamenii din magazin am tipat in gura mare “Uite mami tricoaie!” :)) hahaha, mami a inceput “shhhhhhhhhhhhh! e rusine!” Eu: “de ce? de ce?” Mami:”Hai ca iti zic afara!” :))

    :D Asa caaa….:D

  • Maia says:

    Poate e bine sa invatam din greselile parintilor..sau din ale noastre?

  • TED says:

    :) e bine sa invatam din greseli. atat din ale altora cat si din cele proprii.

  • Boroboaţele făcute când suntem mici sunt cele mai frumoase, iar a ta nici nu se discută :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Nu înjura de faţă cu copilul tău at Condomized!.

meta