Aia fac pogo! Nu prea ştim ce-i ăla, da hai să-i batem

July 4, 2011 § 4 Comments

Paza de la B’est Fest a fost asigurată de BGS. Şi toată lumea ştie că la BGS sunt namile dinalea “pumnii mei minte nu are….”, nu hipioţi inofensivi cu dreaduri.

S-au strâns trei cavaleri din ăştia ai dreptăţii la scena cu denebeu şi chemau prin staţie întăriri, că au zărit ei nişte derbedei care încalcă vreo lege a concertelor. Şi erau nervoşi, se tot învârteau în jurul cortului şi încercau să găsească un drum cât mai scurt până-n mijlocul mulţimii. Şi-şi vorbeau prin walkie talkie:

Vasile: Am nevoie de întăriri. Sunt nişte derbedei aici care comit acte de indisciplină.
Dorel: Păi ce fac, se bat? Du-te dai afară.
Vasile: Sunt vreo 10, nu mă descurc doar eu cu Ionica, mai veniţi măcar 2.
Dorel: Da se bat?
Vasile: Nu se bat mă, dar se tot împing unii în alţii cu umerii şi sar. Pentru treaburile astea sigur merită o cafteală.
Ionel: Fac pogo, aşa îi zice.
Vasile: Auzi Dorele, cică fac pogo.
Dorel: Păi merită bătuţi dacă fac po…din ăla! Nimeni cu face scheme când e BiGieSul de strajă! Vin cu Fane şi Cornel, îi batem bine pentru po… ăsta al lor.

Nu ştiam dacă să râd sau să fug de acolo să nu mi-o fur şi eu pentru că nu am ochii albăstrii, sau părul blond…

Problema e că aceşti vandammi te bat pentru portofoliu. Îi doare la bască dacă ai făcut tu vreo prostie sau nu, ei te lovesc de dragul de a-ţi auzi oasele cum pâraie.

Tagged: , ,

§ 4 Responses to Aia fac pogo! Nu prea ştim ce-i ăla, da hai să-i batem

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Aia fac pogo! Nu prea ştim ce-i ăla, da hai să-i batem at Condomized!.

meta