Seriozitate şi promptitudine

June 25, 2011 § 5 Comments

Aveam nevoie să cumpăr ceva. Şi era aproape urgent.

Preţuri bune am găsit la un magazin din Braşov şi la unul de la Baia Mare. M-am gândit să fac comandă la Braşov, doar e mai aproape.

Prefer comenzile telefonice pentru că mi se par mai eficiente. Am sunat şi mi s-a zis “Da domnule, avem ce doriţi dumneavoastră. Lansaţi comanda pe site şi noi o trimitem în cel mai scurt timp.”

Am lansat comanda pe site şi am primit un mail, cum că o să fiu sunat ziua următoare să confirm. Deci, mă gândeam eu “mâine confirm, poimâine pleacă… (dacă pun la socoteală şi ziua-n curs) ajunge în 3 zile minim.”

Sun şi la cei din Baia Mare. Vorbesc cu un domn, îl întreb dacă sunt preţurile de pe site şi în cât timp îmi ajunge pachetul. “Da dom-le. Şi dacă faceţi comanda astăzi, noi tot azi v-o şi trimitem, în maxim 2 zile ajunge, iar transportul e gratuit pentru că aţi depăşit sumă de…y pessos”

Ia uite, ies cu 2 beri mai ieftin dacă îmi comand din Baia Mare şi ajunge şi mai repede. Atunci, mâine când sunt sunat de cei din Braşov nu confirm. Spun că m-am sucit.

Comandă mea a ajuns a două zi. Adică în mai puţin de 30 de ore.  Nici n-am fost sunat de cei de la Braşov să confirm/infirm, că deja primisem pachetul din Baia Mare.

Concluzie: degeaba ai produse bune şi ieftine, dacă nu oferi şi servicii pe măsură. Serioşi au fost şi cei de la Braşov, dar nu aşa prompţi ca ceilalţi, au pierdut comanda datorită “strategiei” lor de vânzare. (vor neapărat mail, te sună a două zi să confirmi, dacă suni primeşti doar informaţii nu efectuezi comenzi, prea mult blablabla)

Tagged: , , ,

§ 5 Responses to Seriozitate şi promptitudine

  • grig says:

    Si-or fi luat tepe, dar vor afla in curand zicala “daca nu risti nu castigi!”

  • ANM says:

    Cine stie.. s-au gandit ca daca faci comanda asa.. on`line, sa vada ei mail, au dovada sigura ca vrei si nu doar un apel telefonic.
    Subscriu grig. Poate au luat tepe.

  • Val33ntyn says:

    Frumos asa. Pacat ca nu se intrec in astfel de oferte.

  • Adi says:

    Se mai intampla, mi-a povestit un tip ce-a patit cu aia de la emag.ro, ca vroia omu un stick usb de 32gb, iar in ziua livrarii, cand sa primeasca sticku a aflat ca nu mai e pe stoc.

  • Chaika says:

    Sper din tot sufletul să mai fie magazine d-astea ca cel din Brăila şi peste 2-3 ani. În Germania au murit toate: orice ai vrea să comanzi, timpul de procesare e undeva pe la 2 saptamani. O dată am comandat un album foto (trebuiau printate şi 10 pagini în el), sediul firmei era în acelaşi oraş cu mine, aşa că i-am sunat şi i-am întrebat “hei, nu pot să vin eu să ridic pachetul direct? nu e mai uşor?”
    M-am aburit că nu, că pachetul trebuie neapărat livrat bla bla bla.O lună mai târziu (deja uitasem complet că am comandat ceva!) primesc mail: “albumul dvs. a fost printat şi este pregătit acum pentru livrare.”

    Asta a fost pe la sfârşitul lui noiembrie. La jumatea lui Decembrie eu plecam din Berlin şi evident, albumul meu foto a ajuns să fie livrat abia pe 20 Decembrie, când n-a avut cine să-l ridice. Returned to sender :) De atunci nu mi-au mai raspuns la mesaje, telefoane, nimic. Pachetul nu l-am primit nici până în ziua de azi. Şi eu vorbesc acum de una din cele mai populare firme de print din Germania.

    În schimb Amazon e superb, mă impresionează total. De obicei produsele ajung în sub 24 de ore de la depunerea comenzii.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Seriozitate şi promptitudine at Condomized!.

meta