Strategie de marketing?

June 22, 2011 § 6 Comments

Eu mereu când cumpăr legume de la piaţă, cer să fiu lăsat să mi le aleg. Dacă nu, iau de la altcineva. M-am săturat să mi se umple plasa doar cu cartofi imenşi, stricaţi la mijloc sau cu morcovi plini de pământ. (ştiu că morcovii nu se vând spălaţi, dar nici cu atâta pământ încât să îmi ajungă să pun la flori nu vreau)

Azi m-a trimis mama la piaţă să cumpăr roşii.

Un bătrânel care vindea doar roşii urâte, prea coapte şi prea moi, avea taraba aşezată fix în faţa intrării. Şi-şi vindea marfa la acelaşi preţ cu ceilalţi, care aveau roşii bunicele, nu doar pentru bulion. (dacă nu se punea intenţionat acolo să fie primul, nu cred că-şi punea taraba atât de mult în drum)

Ce s-o fi gândit tataie? Că dacă-i primul, lumea nu se uită şi la ceilalţi?

Tagged: , ,

§ 6 Responses to Strategie de marketing?

  • DianaEmma says:

    Morcovii nu se vând spălați? :lol: Aici sunt spălați, curățați, coafați, orice ca să fie vânduți mai scump. :lol:

    Tataie… tataie nu mai are mintea așa ascuțită ca odinioară probabil…

  • annitu says:

    Cam aşa ceva:)) Poate se gândea că sunt unii oameni foarte grăbiţi care n-au timp să stea să se uite cu lupa la toate roşiile din piaţa aia . Sunt şi oamenii care cumpără de la prima tarabă întâlnită :)):D

  • tomescutea says:

    Mai exista o strategie de marketing cunoscuta in pietele romanesti si anume cea care consta in a aranja “zarzavaturile” de calitate in primele randuri si stricatele in ultimele, exact in fata lor. Tu vezi ce e bun, ei stiu ce-ti vand. Dar vorba ta, mai bine ti le alegi singur…si daca nu te lasa, atunci ghinionul lor :))

  • ANM says:

    Ale lui erau romanesti! :)) sunt sigura ca asta ar fi zis.

  • Ana-Maria says:

    De fiecare dată când merg la piaţă am pretenţia să îmi iau eu ce îmi convine. Anul trecut am fost cu mama şi a cumpărat un kilogram de roşii, dar le-a “ales” vânzătoarea. Am luat plasa, m-am uitat şi mai bine de jumătate erau stricate. I-am dat plasa şi i-am spus că îmi vreau banii înapoi. S-a uitat ca şi când aş fi înjurat-o, i-am repetat să îmi dea banii şi după ce am făcut schimbul plasă/bani, am plecat. Eu înţeleg că e criză, că muncesc mul pentru produsele alea amărâte, dar nici banii clienţiilor nu cresc în pom şi nici stomacul meu nu trebuie să sufere.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Strategie de marketing? at Condomized!.

meta