Sfat pentru cei ce merg la Buşteni

June 22, 2011 § 3 Comments

Mulţi care merg la Buşteni acceptă cazarea oferită de “bişniţarii” din gară. Se urcă-n prima maşină, la tipul care le spune “am cazare ieftină bre.”.

Să nu credeţi că oamenii ăia au inimă mare şi vor să vă facă favoruri. Îşi fac doar comisioane. Pentru fiecare turist “livrat” primesc nişte bani. Bani care cel mai probabil vin de la voi, nu de la proprietarul cabanei/pensiunii.

Chiar astăzi îmi povestea cineva că i s-au promis baie, apă caldă şi acces la bucătărie pentru bani puţini. Avea baie-n cameră, dar fără cadă. Pentru dus trebuia să meargă cu prosopul pe umeri 2 etaje mai jos. Apă caldă era, iar bucătăria era la acelaşi etaj cu duşul. Mişto, nu? Dacă ai ghinion să între ceilalti în bucătărie înaintea ta, mănânci micul dejun la prânz.

Alţii au primit cazare ok, dar departe de oraş. Nu e plăcut să ai pădurea vecină şi să faci 20 de minute până-n oraş, cu maşina pe drumuri parţial luminate şi lăturalnice.

Cel mai bine e să-ţi cauţi cazarea singur. Te duci frumos pe străzi şi o să vezi pe case scris “Oferim cazare”. Intri, te uiţi, dacă-ţi place rămâi, dacă nu mai cauţi.

Tagged: , ,

§ 3 Responses to Sfat pentru cei ce merg la Buşteni

  • Kiraa says:

    si eu am fost pe la busteni, dragut pe acolo. :d ai mei au cautat inainte undeva, mereu fac asa. mie mi se parea pierdere de timp pe atunci, sincer iti spun. :))
    acum ca ma gandesc, e mult bine sa stii ce te asteapta/

  • alex n. says:

    hai fa-ti putina reclama :D

  • Ana-Maria says:

    Asta e valabil pentru orice loc în care mergi. O singură dată am mers la o tanti care ne zdrăngănea cheile pe sub nas, la Herculane şi după ce ne-a prezentat camera, am zis mulţumesc şi am plecat. După ce că era linoleu pe jos, nicio îmbunătăţire, nu era niciun semn de cameră specială pentru turişti, ne-a zis că oricum mergem la ştrand, să ne spălăm acolo ca să nu îi consumăm ei apa. Îmi venea să îi zic câte ceva, dar m-am abţinut.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Sfat pentru cei ce merg la Buşteni at Condomized!.

meta