Cearturile pe stradă

June 20, 2011 § 7 Comments

Până astăzi nu înţelegeam de ce nu au unii răbdare să ajungă acasă şi să se certe liniştiţi. Astăzi mi-a fost oferită informaţia ce-mi lipsea, deci atenţie. :D

O să încerc să redau bucăţica de ceartă la care am asistat întâmplător, fiind în trecere, dar evident o să renunţ la vulgarităţi şi o să mă concentrez pe esenţial. (protagoniştii: un cuplu, poate chiar soţ – soţie. o să-i numesc Vasilica şi Dorel pentru frumuseţea poveştii)

Vasilica: Eşti un beţiv. Un afemeiat. Un curvar. Ai doi copii şi tu nu dormi nopţile acasă. Nenorocitule. Ştiu eu cu cine umbli tu.
Dorel: Mai taci o dată femeie. Suntem pe stradă. Trebuie să te vadă toată lumea că eşti gură bogată?
Vasilica: Eu te bag în p&*%^ mătii, imediat! Nu îmi zici tu mie să tac, da? Să afle lumea că eşti un om de nimic. Cheltui banii pe băutură şi femei. Ai copii la şcoală, derbedeule. Lor când le-ai cumpărat ultima data ceva?

Ăsta era motivul. Să afle lumea cum este el. Dar s-o gândit fi că şi imaginea ei se deteriorează cu ocazia asta? Sunt sigur că cei care au auzit/văzut cele întâmplate nu o să o considere o mahalagioacă. NU. Toţi o să o aprecieze că e sinceră şi că spune verde-n faţă.

Tagged: , ,

§ 7 Responses to Cearturile pe stradă

  • DianaEmma says:

    La o fază din asta eu am prins când i-a zis Dorel: „Te calc în picioare aici în stradă dacă nu taci până acasă.” Și i-a ars și una după cap să se liniștească de tot.

  • alex n. says:

    da, totul e mai frumos cand se cearta pe strada.

  • C.L.M. says:

    Asta zici ca ii de la oltenia :)))))))))) Ms de comentariu, ti-am raspuns la mine :)

  • Adi says:

    Eh, is peste tot astea ma. Cel putin la mine in cartier, certurile in bucatarie sunt la moda. Aud non-stop cand vecinu nu plateste intretinerea si cand betivul din blocu vecin isi bate sotia.

  • Bloggerel says:

    imi place cand se enerveaza femeile si barbatii tac imediat… :)

  • Cafeaua says:

    ahahahaha:)))) am râs la asta:))
    din păcate e reală.

  • Ana-Maria says:

    Nu suport de nicio modă cearta în public, nici aia când “nenorocitul” sau “nenorocita” e la celălalt capăt al firului, iar cineva răcneşte în telefon. Întotdeauna când am de împărţit ceva cu o persoană, aştept să ajung acasă să îl lămuresc prin telefon sau faţă în faţă. Din păcate acum câteva luni am fost pusă în faţa faptului şi a trebuit să am o discuţie de final cu fostul iubit într-un parc destul de populat. De obicei vorbesc destul de tare, dar atunci mi-am dat seama că aş atrage atenţia, mai ales prin subiectele puse în discuţie şi am micşorat volumul. Nu ne-am certat, am discutat, şi tot am atras atenţia când am plecat roşie la faţă şi cu lacrimile curgând. M-a amuzat un cuplu care după ce m-au văzut aşa, şi-au întors privirea asupra lui şi parcă voiam să îi spună câte ceva, dar el era demult întors cu spatele.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cearturile pe stradă at Condomized!.

meta