Cumpărăm, cumpărăm, cumpărăm. Că-i la reducere!

June 16, 2011 § 3 Comments

Gândirea asta este total greşită! Nu trebuie să cumperi doar pentru că sunt reduceri, trebuie să cumperi pentru că ai nevoie!

https://i2.wp.com/ui.ibsrv.net/ibsrv/res/src:cdn.ultimatecoupons.com/get/blog/wp-content/uploads/2009/10/full-shopping-cart.jpg

Când eşti mai câştigat financiar? Când ţi-ai alocat 150 de ron pentru 3 cămăşi verzi, dar ai avut noroc şi le-ai cumpărat pe toate 3 cu 120 de ron? Sau când trebuie să cumperi un singur borcan de muştar, dar tu cumperi 3 pentru că e reducere şi plăteşti doar 2?

Eu zic că în primul caz, pentru că rămâi cu bani. Ce faci cu celelalte 2 borcane de muscar care probabil o să expire până-l consumi tu pe primul? Ori le arunci, ori o să ajungi să-ţi pui mustar şi-n cafea, doar ca să-l consumi!

Din păcate mulţi ies din supermarketuri cu portofelele goale şi se plâng că au leafa prea mică pentru un trai decent. Dar nu realizează că e doar vina lor că nu ştiu să-şi organizeze bugetul.

Nu! Nu guvernul e de vină. Şi nici marinarul ce ne conduce ţara! TU ESTI SINGURUL VINOVAT!

sursă poză

Tagged: , ,

§ 3 Responses to Cumpărăm, cumpărăm, cumpărăm. Că-i la reducere!

  • DianaEmma says:

    Acuma la mâncare și perisabile sunt de acord. Dar dacă achiziționezi detergent sau alte chestii pe care le poți folosi și peste 80 de ani, la reducere, e bine. Da, cu specificația că, într-adevăr, nu dai tot salariul…

    Reducerile ca reducerile, dar și fără ele unii fac o groază de cumpărături.
    Și am văzut o groază care se plâng că nu au bani, că nu mai pot cumpăra așa mult de mâncare, așa multe articole de igienă… dar băutură și țigări tot atâta iau.

  • TED says:

    @DianaEmma: ai dreptate, sunt si produse care pot fi cumparate-n cantitati mari, pentru reduceri.

    insa mie-mi e suficient sa dau un contra exemplu (cel cu mustarul) pentru a sustine ca o teorie (cumparam doar pentru ca e la reducere) nu e buna .

    sper ca nu am parut ostil, nu asta a fost intentia.

  • exemplu says:

    exemplul pe care l-ai dat tu nu este unul deloc bun, din mai multe motive, dar nu te teme, pe langa faptul ca sunt eu unul foarte bun, am sa te ajut; problemele tale sunt urmatoarele: in intaiul rand, mustarul are proprietati antibacteriene; nu face niciun fel de mucegai (nici sa-i sadeasca Dumnezeu sporii) si nici nu poate sa se strice, mai ales cat timp este inca sigilat. data de expirare scrisa pe mustar doar indica timpul aproximativ dupa care incepe sa-si piarda din iuteala, el fiind in continuare bun pentru consum. in al doilea rand, eu imi cumpar mustarul en gros (adica cu galeata; literalmente) si tot nu mi se ajunge pe atat pe cat as dori.

    nu sunt un expert in felul in care lumea se comporta cand vede reduceri in un magazin, dar sunt unul in felul in care ma comport eu; nu imi fac planuri de cumparaturi prin care sa stabilesc cu exactitate materialele prime de care am nevoie, imi permit sa fiu ferm si flexibil in deciziile mele, merg pe o varianta generalizata, adica “trebuie fructe; etc”, iar in cazul in care din categoria “fructe” gasesc fructul A la reducere x%, cand voi decide ce fruct vreau sa cumpar, A va avea o pondere mai mare pentru ca, in cele din urma reducerea pe care o are nu este nimic altceva decat inca un avantaj.

    reducerile sunt avantaje. cine nu profita de ele cand poate este… in pierdere.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cumpărăm, cumpărăm, cumpărăm. Că-i la reducere! at Condomized!.

meta