Goodfellas

June 15, 2011 § 2 Comments

Film cu gangsteri, din 90. Cu Robert De Niro, Joe Pesci şi Ray Liotta. Cred că se ridică la nivelul lui The Godfather.

Tagged: , ,

§ 2 Responses to Goodfellas

  • ANM says:

    Am vrut sa-l vad dar…dar nu mai stiu ce m-a oprit. In orice caz, Nasul mi-a placut la nebunie!

    offtopic: eu te`amadaugat in lista de bloguri. Imi place stilul tau, deci am sa te citesc :D. Daca vrei sa ma adaugi, bine. Daca nu, iarasi bine. O zi buna!

  • Pisti says:

    E ok filmul, mai ales ca este dupa fapte reale. Am vazut si eu mai demult filmul.Parerea mea este ca odata ce ai vizionat “The Godfather” o sa ajungi sa compari orice film cu gangsteri cu “The Godfather”.Dupa ce am vazut The Godfather nici un film cu gangsteri nu m-a impresionat la fel de mult.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Goodfellas at Condomized!.

meta