Timpul e la fel de preţios pentru toţi

June 13, 2011 § 2 Comments

Sunt unii oamenii care aşteaptă să le faci favoruri doar pentru că eşti mai tânăr. Au falsa impresie că scopul tău în viaţă este să-i serveşti pe ei. Dacă eşti de treabă, nu înseamnă că timpul tău nu e preţios.

Înnebunesc atunci când mi se spune, cu gura plină şi pe un ton imperativ să fac câte ceva. Totuşi sunt toleranţi, au răbdare până înghit, nu vor să execut ordine pe nemestecate, dacă mă înec? (voi trebuie să înţelegeţi de aici că ei nu acceptă să fie deranjaţi de la masă, dar nu au nicio remuşcare să mă pună pe mine să fac diverse nimicuri, chiar dacă şi eu mănânc)

E enervantă şi maniera în care o spun: “Ei lasă, face Răzvan că e mai tânăr.” Ca şi cum Răzvan n-ar avea altceva mai bun de făcut decât să servească boierii. Şi te rog frumosul lor este un fel de “fă şi tu aia”, dar aparent mai politicos.

Să nu înţelegeţi că sunt vreun puturos, dar când lor le e lene să întindă mâna după telecomandă mă roagă pe mine să mă ridic, să străbat camera şi să le-o dau. Nu e normal să am impresia că se abuzează de bunătatea mea?

Tagged: ,

§ 2 Responses to Timpul e la fel de preţios pentru toţi

  • Adi says:

    Asa patim toti, pana ajungem sa plecam de nebuni (gen facultate, nu in orasul natal, gen propria casa etc).. atunci faci singur fara sa te mai roage cineva :))

  • Chim says:

    idem Adi,
    aaa şi măreşte puţin fontul, arată mai ghini zic eu şi e numa bun pentru chiorii ca mine :D

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Timpul e la fel de preţios pentru toţi at Condomized!.

meta