Shake that thing!

June 13, 2011 § 12 Comments

Când se bucură cel mai mult omul că intimitatea este la îndemâna sa? Când vrea să “shake that thing”. V-aş arăta nişte filmuleţe cu mine zbânţuindu-mă prin casă pe vreo melodie de ursăreală generală dar mi-e că mă fac de cacao încă de la prima postare pe blog.

Vroiam să spun că mie îmi plac oamenii dezinvolţi şi sinceri şi sunt curioasă câţi dintre voi au tupeul, minimalul dar mult necesitatul tupeu, să dea din cur şi din cap şi din toate membrele la o petrecere exact cum fac acasă în faţa oglinzii? Şi alteori mă întreb ce calităţi trebuie să aibe o persoană pentru a se putea face de râs în public fără să se umilească, totuşi. Înţelegeţi voi ce vreau să spun. Chiar mi-ar plăcea să fiu o astfel de persoană.

Să mă şi prezint acum. Sunt Lucia (ex 92Lucia.info). Unii mă mai ştiu. Am venit să fac puţină lumină pe aici şi să dau blogului oleacă de… umor moldovenesc, specific feminin (pentru o mai mare arie de desfacere) şi stil pentru cei cu bun gust. Nu că TED nu ar scrie cu bun gust dar eu sunt fată şi sunt mai şmecheră. I’m gonna shake your world. Acum … să îmi pun la nume Barney… ca în How I Met Your Mother? Mă mai gândesc.

Tagged: ,

§ 12 Responses to Shake that thing!

  • TED says:

    eu scriu chiar cu foarte mult bun gust. >:p welcome!

  • Cafeaua says:

    îl prefer pe Răzvan aici, sorry.

  • Adi says:

    Off-topic : O da, intr-un final cineva s-a gandit sa revina la “dirty work” (chiar vroiam sa scriu in romana chestia dintre ghilimele, numai ca nu-mi place cum suna, deloc). Felicitari domnisoara Lucia pentru primul articol si la cat mai multe !
    On-topic : da, cand ma simt bine, da. ce inseamna a ma simti bine ? pai sa fie petrecerea tare, oamenii ce participa la ea dezghetati si cu bun simt. nu mi-e frica, avand in vedere ca dansez de atata timp :)

  • exemplu says:

    “shake that thing”, “intimitate” si “zbantuindu-ma” mi-au lasat o impresie complet gresita (din fericire) in legatura cu tema postarii (pana cand am ajuns la partea cu “melodie” si m-am prefacut ca rasuflu usurat cand, de fapt, am fost dezamagit de turnura luata de postare). in alta ordine de idei, imi imaginez ca o alta persoana care sa scrie pe-aici in afara de TED, care inteleg cumva ca s-ar numi Răzvan (am dreptate? n-am? cineva sa ma corecteze) ar fi o metaforica briza proaspata.

    si apropo, Cafea, ai cumva aroma de invidie/gelozie azi? sau mucii ma fac sa nu simt mirosurile bine, caz in care imi cer scuze ca te-am estimat defectuos.

  • exemplu says:

    si imi cer scuze pentru spamul repetat, dar acum am observat: TED isi eticheteaza postarile cu numele lui; cu toate ca scrie in dreapta cine le-a scris, ai putea sa ti le etichetezi si tu pe ale tale cu numele tau, de dragul consistentei.

  • Cafeaua says:

    @exemplu : îţi ofer o batistă? :)
    sunt eu mai rea în general, nimic personal, chill.

  • Lucia says:

    A fost ceva de…introducere.

    @Cafeaua: Am alt blog. Razvan imi e doar prieten si ce scriu aici sunt doar asa…guest-posturi. Nu te hazarda ca tot Ted e in lumina reflectoarelor. Oricum… asteapa sa vezi si alte postari si apoi poti sa faci aprecieri.

    @exemplu: Mereu mi-am dorit sa fac ceva doar de dragul consistentei. E clar M-am lamurit. Si mie, de exemplu, nu imi lasa o impresie buna cand citesc “muci” si “metaforica briza proaspata” in acelasi comentariu.

  • exemplu says:

    Lucie, sa stii ca impresiile pe care le las n-au fost niciodata pentru mine un lucru care sa ma intereseze catusi de putin. le spun lucrurilor pe nume, nu sunt fan al eufemismelor, nu imi sare tandara (nici macar cand imi sugereaza cineva sa pastrez prin postarile mele o ordine similara cu a celorlalti care scriu pe un blog colectiv), imi place sa apreciez lucrurile la justa valoare, luand in considerare si esenta si aparenta si sunt, mai mult sau mai putin, probabil cea mai minunata fiinta umana care sa se fi nascut pe pamant, daca cumva am fost adus aici prin nastere (cine mai stie??). Lucia, aducatoare de umor moldovenesc in scopul unei arii de desfacere mai largi, de ce primul tau raspuns mie din primul comentariu al tau la prima ta postare de pe acest blog irupe sarcasm si aparenta ostilitate fata de imaginea mea?

    iar mie, de mine, nu mi-ar lasa o impresie buna sa citesc pasiv-agresivitatea impreuna cu o aparenta repulsie fata de metafore (ce ti-au facut, bietele, ti-au ruinat copilaria cand la analizai in cadrul orei de romana in diverse opere? mi le amintesc mai blande de atat, eu) din comentariul tau, dar nu-mi lasa, caci imi place sa vad binele din oameni: pentru mine inca vei fi o Dulcinee, pana la proba contrarie hotaratoare. dar de ce sa se ajunga la asta?

    hai pa…ce.

  • Lucia says:

    @exemplu: O sa incerc sa ma ridic la nivelul asteptarilor tale, Don Quijote. Doar ca iti dau un sfat prietenesc: ai grija cu impresia aia despre tine. Nu o fa sa para doar o… moara de vant.

  • Cafeaua says:

    N-am făcut nicio consideraţie la adresa articolului sau a ta, am zis aşa pentru că, undeva în mintea mea, mă obişnuisem cu ideea că e numai blogul lui.
    Nimic personal, am zis, o susţin:)))
    Ca să citez din marii clasici : Uşor scumpi, nu te impacienta :)))
    Şi nu, comentariul ăsta nu-i cu sens peiorativ, să nu sari cu aprecierile.

  • Cafeaua says:

    @exemplu: mi-au plăcut comentariile, şi faptul că :
    ” le spun lucrurilor pe nume, nu sunt fan al eufemismelor, nu imi sare tandara (…) imi place sa apreciez lucrurile la justa valoare, luand in considerare si esenta si aparenta”
    Bravos, place mult.

  • Pisti says:

    “Când se bucură cel mai mult omul că intimitatea este la îndemâna sa? Când vrea să ~shake that thing~. ”

    TED-ule noroc ca nu tu ai scris articolul…:)) nu mai e nevoie si de alte comm

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Shake that thing! at Condomized!.

meta