Cât am băut eu ieri, …

June 11, 2011 § 5 Comments

Oamenii care îmi povestesc cât au băut ei ultima dată (sau nu ultima dată) mă lasă rece. Nu mi se pare deloc un subiect bun de discuţie. Nu e o ruşine nici să te ameţeşti din 2 beri şi nici nu te văd ca pe un supererou dacă poţi bea o navetă singur.

Consider că sunt destul de open minded şi că se poate vorbi cu mine cam despre orice. Dar subiectul ăsta nu e deloc constructiv. Ba mai mult, mi se pare chiar puţin degradant pentru tine. Rişti să fi considerat fie prost (pentru că te injosesti şi-mi povesteşti cum ai vomitat şi ţi-ai umplut tricoul de măsline), fie beţiv (pentru că îmi explici tu cum ai reuşit să dai gata sticla de whisky singur).

Prefer discuţiile despre filme, cărţi, locuri interesante de văzut, oameni, obiceiuri, ţări străine, gătit, ş a m d. Mai ales cele despre gătit. Nu de puţine ori întreb cum a fost făcută o mâncare, dacă mi-a plăcut.

Tagged: , ,

§ 5 Responses to Cât am băut eu ieri, …

  • Chim says:

    ti-am spus si pe mess: detest persoanele ce se lauda cu sangele lor in alcool.
    huh, nu vad nici un farmec in a bea pana a nu mai stii de tine, astia chiar au nevoie de viata..

  • Annya says:

    Din pacate pentru unii este motiv de mandrie. Greu de inteles pentru mine, e de ce sa bei pana uiti de tine, mergi pe 3 carari si a doua zi te trezesti ” Ce, cum, unde, adica, Cine, euuu? ” plus o durere de cap, stari de voma…etc…bleah

  • Aron says:

    tocmai tu ma baiatule sa deschizi subiectul asta? ma! eu stiam ca tu esti genul care zice “cat am beut aseara!ma!”

    Intelegi ma?

  • TED says:

    @aron: ma confunzi amice.

  • Ana-Maria says:

    Ooo da, am mai scris eu pe un alt blog că am început să mă simt prost că după o ieşeală cu colegii sau prietenii, eu rămân singura trează şi a doua zi sunt fresh, în timp ce ei povestesc tuturor cât de “muci” s-au făcut şi nu mai ştiu ce să facă să se dreagă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cât am băut eu ieri, … at Condomized!.

meta