Când o să fiu mare…

June 9, 2011 § 9 Comments

Când eram mici, toţi ne doream să creştem mari cât mai repede, să scăpam de gura părinţilor şi să fim pe cont propriu. Nu ne gândeam cât de greu este să ne întreţinem, noi ştiam doar că vrem să ne facem actori, piloţi de avion, medici, batmani locali, detectivi particulari, şoferii lui Michael Jackson, etc.

Îmi amintesc cât de bine rădeam pe la 7 ani de băieţii de vârsta mea care nu ştiau ce vor să se facă. Eu vroiam să fiu actor. Şi îmi imaginam scenarii. Credeam că actoria înseamnă să spui nişte treburi, să îi baţi pe toţi şi la sfârşit să rămâi cu banii şi fata. Cu sărutul ăla din final mi se părea mie complicat pe atunci, dar, pe la 13 ani m-am edificat. Am înţeles că nu e nimic scârbos, că de fapt nu mă muşcă nimeni şi că e aproape imposibil să mă inec. (dar să nu vorbim despre asta)

Acum am aproape 20 de ani şi mă amuz foarte bine când mă gândesc la mine, cel cu 10 ani mai mic. Am realizat şi că un actor bun, pe lângă faptul că e talentat, munceşte enorm să ajungă acolo unde e. Şi nu e obligatoriu să rămână cu fetele şi banii, ca-n filmul în care a jucat. (deci gata, nu mai vreau actor  : ) )

Câţi dintre voi încă vor să devină persoana la care visau de când aveau 6 7 ani?

Tagged: ,

§ 9 Responses to Când o să fiu mare…

  • Chim says:

    cel mai mare vis al meu era sa fiu doctor sau prezentatoare de stiri/emisiuni.
    eh, pisici. ce frumos visam..

  • DianaEmma says:

    Meseria dorită atunci, nu. E cu totul alta în prezent.
    Dar persoana care mă visam să fiu… aproximativ. Atunci visam că atunci când o să fiu mare, o să fie ca domnișoarele alea care miroseau frumos, aveau gesturi elegante, se îmbrăcau frumos, delicate, dar în același timp pe picioarele lor, care mereu aveau câte o activitate de făcut, mereu foarte interesantă… asta da…

  • Kiraa says:

    eu voiam sa lucrez la o banca pentru ca scaunele imi pareau asa confortabile =))))
    dupa mi-am zis ca vreau sa fiu cineva care calatoreste mult. mult!

  • Bucur says:

    una e ce vrem si alta e realitatea,uneori poate fi mai buna alte ori mai rea…

  • C.L.M. says:

    ehe :))) eu vroiam sa devin prezentatoare, o imitam pe Andreea, avea emisiunea aia, “Surprize, surprize” :)) ce prostii vorbeam :)) acum sunt la drept, la alte chestii :)) eee :))

  • Cafeaua says:

    Eu vroiam sa devin om mare şi scriitoare.
    A ieşit, a doua cel puţin .

  • Imperfecta` says:

    eu ma visam profesoara..
    si uita`te la mine acum, studenta la Litere si peste doi ani..profa.
    partea proasta e ca acum nu ma mai incanta asta.

  • Pisti says:

    deci…am ras…de mi-au dat lacrimile cand am citit “batmani locali” =))

    Eu la 6-7…voiam sa fiu Robocop, Mascatul in frac, Zorro, Superman, The Mask s.a.m.d.
    Am mai crescut si pe la 9 ani voiam sa fiu hacker, desi nu cred ca intelegeam in totalitate ce stie a face un hacker. Oricum in liceu am fost demoralizat cand am dat fata in fata cu C++ si iata-ma acuma la 1 an distanta de a fi inginer licentiat in domeniul mecanic. Poate voi ajunge un viitor profesor, dar daca nu imi iese…ma intorc la visele de copil si voi incerca sa fiu un bun, nu RObocop, ci HUbocop :))

  • Ana-Maria says:

    M-am visat profesoară de mică, mi-am făcut damblaua cu liceul pedagogic, acum după ce termin facultatea parcă aş vrea altceva.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Când o să fiu mare… at Condomized!.

meta