Oamenii care mereu păţesc câte ceva

June 6, 2011 § 15 Comments

Am eu o cunoştinţă care probabil e cea mai norocoasă persoană din lume. Păcat că nu joacă la loto şi că îi cam place ţuica. E genul ăla de om care de fiecare dată când te întâlneşte îţi povesteşte ce i s-a întamplat (şi sigur i s-a întâmplat ceva ciudat de dimineaţă!). Sau, mai rar, ce a văzut/auzit că au păţit alţii.

Serios, ai zice că are viaţa mai agitată decât Batman. Şi că e şi invingibila, mereu se sfârşeşte bine pentru ea (de asta zic că-i norocoasă) sau fabulează maxim.

Într-o zi mi-a zis că îşi bătea unul nevasta şi ea a intervenit. Ăla a înjurat-o şi ea s-a simţit nevoită să-i dea o palmă şi să-l alerge. Altă dată a vrut cineva să-i fure poşeta în 300, dar ea l-a observat şi l-a certat, l-a luat de urechi şi l-a dat jos din autobuz. Odată ar fi văzut cum 2 ţigani au furat plasa unei doamne şi a sunat la poliţie. Probabil nu a acctionat din cauză că avea balerini şi nu putea alerga bine. Dar sigur strigătul ei de războinică i-a hipnotizat pe cei 2 agresori şi poliţia i-a colectat uşor. Ieri nu a oprit autobuzul în staţie şi ea s-a simţit nevoită să alerge după el. Evident, şoferului i-a fost dată o lecţie după ce a deschis uşile şi i s-a amintit de mă-sa. (poveştile ar putea continua)

Sunt curios când o să fie ziua în care să NU povestească nimic de domeniul filmelor thriller… Oare îşi spune poveştile batmaniene şi altora, sau m-a văzut pe mine naiv şi bun ascultător?

Tagged: ,

§ 15 Responses to Oamenii care mereu păţesc câte ceva

  • Albastru says:

    Am si eu un prieten care a trecut prin atatea lucruri incat ar putea scrie 999 de carti. A cazut de cel putin 50 de ori de pe scooter, a facut cascadorii cu scooterul si cu masina cum vezi doar in filme, a spart masini, a furat tot ce se putea fura, s-a batut cu sute de oameni si muuulte altele. Toate astea la numai 20 de ani. :D

  • Kiraa says:

    am ras, chiar mi-au placut toate astea. :)) ce pot spune…? daca asa e firea ei, e posibil sa nu fi fabulat, cum ai taiat tu mai sus. eu nu cunosc persoane de genul. dar ar fi interesant, zau :3
    am ras si la sfarsit/

  • TED says:

    @kiraa: sunt enervanti oamenii de genul. sau daca nu enervanti, macar obositori.
    @albastru: da, tipul de care zici e din aceeasi categorie.

  • Cunosc pe cineva, care daca ii dai o idee inventeaza pe loc o poveste amuzanta. Sunt multi destia.

  • Pisti says:

    asta imi aminteste de tine:)) si tu ai mereu povesti multe. si patesti multe…dar cand is si eu in preajma ta…nu se intampla nimic. is ingerul tau pazitor?

  • biscuiteS says:

    Ahahaha, ce simpatica!

  • exemplu says:

    si eu aveam o asemenea cunostinta, iar eu, persoana draguta ca de obicei, i-am dat crezare, ca n-aveam motiv sa-i consider relatarile fabulatii. dar apoi am aflat ca sufera de pseudologia fantastica.

  • alec says:

    din cate povestesti nu sunt intamplari amuzante marea majoritatea iar faptul ca tu le cataloghezi ca “vrajeli”arata ca si tu esti fals pt ca daca erai “adevarat”ii spuneai ei in fata ca nu o crezi si tot ce crezi despre ea.sunt unul din acei oameni cu intamplari “fantastice”catalogate ca povesti dar care sunt cat se poate de reale.daca fata are spirit civic,se implica,doreste sa ajute ,ia atitudine este catalogata de un mediocru ca tine si camulti altii ca fiind “defecta”si mincinoasa.pacat ca esti atat de las sa nu ii spui in fata si sa te ascunzi dupa o astfeel de mizerie post.jar cei care ii luati partea in turma v-ati nascut,in turma o sa fiti toata viata si tara tre’sa va suporte

  • TED says:

    @alec: tu esti haterul tipic. singurul tau argument este ca si tie ti se intampla astfel de chestii, catalogate de mine drept “fantastice”. ei bine, da-mi voie sa nu te cred pe cuvant!

    si, daca nu ai fi absurd, ti-ai da seama ca informatiile oferite de mine sunt prea putine pentru a-ti crea o parere despre persoana din articolul meu. (deci nu ai de unde sa stii tu ca persoana are spirit civic, e saritoare…)

    parerea ta este neargumentata si ai atacat persoana din spate. semn clar ca nici macar tu nu esti convins de ceea ce zici, dar ai incercat.

    nu-i vina ta ca sunt destept (si deloc modest, intr-adevar) si capabil sa-mi sustin parerile. :)

  • alec says:

    eu nu te urasc ,daca asta inseamna termenul,dar ma enerveaza atitudinile astea cand “desteptii”ca tine se amuza impreuna cu tine,iti rad fals in fata,dupa care povestesc altora cu ironie si sarcasm ceea ce le-a relatat pers.respectiva.apoi peste 3zile sa zicem “salut-salut”,aceleasi 2 pers.aceleasi intapmlari amuzante ,acelasi om care povesteste altora ce-a mai patit x.unde te-am atacat pe la spate ? ca ti-am zis in fata ai ceva de spus spune-i ei nu noua sau ajut-o sa inteleaga canu este bine ceea ce face daca tu chiar crezica majoritatea sunt gogosi?fii o persoana carese implica nu un povestitor.vrei exemple?uite exemple(pe care nu o sa le crezi normal):ma grabescsa ajung intr-un loc”la minut”iar autob in care sunt face accident,2 copii romani de 8-9 ani incoltiti de o ciurda de puradei,nimeni nu lua atitudine,ii scot deacolo,dupa care incep si ceilalti”maturi responsabili” sa intervina,ma duc acum cativa ani imi iau adeve.de bac ma duc sa o legalizez nu avea nr.de iesire ca asa mi-a dat-o,dupa 2 ore de stat si asteptat la notar intr-un hol de apartament si cu admiterea intr-o sapt si ceva,constat ca trebuie sa ma intorc la liceu sa mi se puna nr.unde sunt tratat cu sictir,ca n Romania,si mi se spune sa astept ca nu stau in apa/dupa care ma duc la un biliard trag o raceala care ma “paralizeaza”vreo 5 zile;o saptamana pana dau traseul ,imi apar niste bube,fac febra,am niste vise teribile,dupa 3/4 zile eruptie pe piele,diagnostic:varicela,urmeaza 3/4 zile in care fac febra 40 cu 9 si o tin 2 ore frisoane 2 ore febra apoi 5 6 sapt de izolare,ma duc la mare cu o ocazie,vreme superba companie selecta,timp de stat :o zi,alerg dupa o minge ,agat cu 2 3 degete de la picior zidul ala de piatrade la costinesti 2.3 sapt abia am reusit sa merg…si astea e doar o mica parte din cate “intamplari” am avut.ti se par amuzante?ireale?pur si simplu exista persoane de care se “lipesc”ca marca de scrisoare aceste intamplari.

  • alec says:

    nu te contrazic insa de faptul ca exista persoane mincinoase pur si simplu,si super tupeiste si parsive,dar astia putde la o posta pt toata lumea/si incet incet sunt ocoliti

  • TED says:

    @alec: cand e sustinuta o afirmatie, sunt decisive imaginea persoanei si credibilitatea de care dispune, in general, in ochii tai. am specificat “ii place tuica.” , ce-ti spune de aici? tu ai credea o doamna de 50 de ani ca a facut/patit toate alea (intr-un timp asa scurt) ? (nu e nebuna!)

    cat despre mine, am specificat “cunostinta”, nu “prieten”! o tolerez din obligatie si politete, de obicei cand nu mai pot “duce” povestea pana la sfarsit, ma retrag. plus ca persoana e genul ala care urla mereu, deci nu e recomandat sa-i spui ca e cumva, decat daca vrei sa-ti fie spuse urari de mama.

    pe blog, dupa cum ai observat nu am dat vreun nume. scopul articolul nu e sa par eu superior (sau barfitor) si sa rad de persoana, cu public. eu incerc sa transmit un mesaj.
    totusi, neformuland o concluzie clara, lumea poate interpreta in mai multe feluri insemnarea mea, dupa “facultati”.

  • alec says:

    hai sa iti zic ceva ti se poate intampla intr-o zi cat nu ti s-a intr o saptamana,intr-o sapt.cat intr-un an,intr-un an cat in 10 ani timpul este ceva relativ.

    cu lamuririle suplimentare pe care le-ai adus,pot spune ca:1. este o pesoana egocentrica,adica tot universul graviteaza in jurul ei,ii place sa fie in centrul atentiei ,asta e n-ai ce sa-i faci,la varsta asta n o mai schimbi si nici sa i atragi atentia nu iti permiti sau2.este o persoana de tip “erou”este o emisiunepe discovery despre astfelde persoane,imi scapa numele.

    “a bea tuica”sa stii ca este pt cei tineri de la oras un obicei taranesc,dar pt tinerii(de la sat) ,din restul tarii, este la fel de normal cum este pt un englez wiskeyul.

    ascult-o,pt ca un om care iti vine si iti povesteste ceva are incredere in tine si chiar simpatie sau este o persoana destul de insingurata (din cauza vietii pe care a avut-o probabil)care chiar are nevoie sa se descarce cuiva,fiecare om are o poveste in spate asa cum hollywood a exemplificat magistral dupa parerea mea in filmul legends of the fall sau traumele pe care le-ai suferit iti pot schimba viata si influenta comportamentul ca in filmul sleepers

    .ca sa intelegi ca nu sunt un “hater”si ca sa intelegi cam cum stau lucrurile in societate in general,pt ca vad ca ai doar 19/20 de ani,iti recomand acest film http://www.youtube.com/watch?v=dEQ_ftkpb18 ,concluziile sper sa le tragi tu daca vei avea curiozitatea sa le vizionezi daca n ai facut o deja pana acum.

    si parca mai eRa ceva… http://www.youtube.com/watch?v=JwYjZij6ATA&NR=1

  • TED says:

    @alecu:

    este cazul 1 de care ai spus tu.
    ea este doar o povestitoare talentata. isi spune povestile si politistului din intersectie si soferului de taxi si postasului si oricui, daca are ocazia. asta ii place ei sa faca. sa fie in centrul atentiei victimizandu-se sau sa povesteasca cum a fost ea oripilata cand a vazut ce au patit altii.

    si multumesc de sugestie.

  • alec says:

    cu placere ,”alecu”ti=a scapat un “u”sau eRa ti-a zis ceva?:))e o formatie extraordinara sa stii pe care romanii au reusit sa o goneasca depe scena la revelionul 98 cu petarde.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Oamenii care mereu păţesc câte ceva at Condomized!.

meta