Buzăul

June 1, 2011 § 3 Comments

E mic. Foarte mic. Şi IEFTIN. Cafea cu 3 lei, în local. Se străbate pe jos în 25 de minute. Şi că e oarecum rotund. Şi e liniştit. Şi se vorbeşte puţin cu accent moldovenesc.

Şi e o stradă cu multe multe cafenele. Deci nu-i greu să te decizi unde să bei berea.

Şi e un copac batraaaaaaan şi super ramificat, cică de pe vremea lui Ştefan cel Mare.

Şi palatul comunal e în centru (cred) şi e roz.

Şi e mişto şi-n parcul Crâng. (care e lângă stadionul Gloriei Buzău)

Eu mi-am băut cafeaua de dimineaţă cu Cafeaua de dimineaţă. Care a fost şi ghidul.

Avantajul e că nu ai nevoie de taxi şi că e ieftin la cafenele. La Bucureşti n-ai bani (sau cel putin eu n-am) nici să treci prin faţa Dorobantiului. Şi nu cred că-i cafeaua mai bună.

Tagged: ,

§ 3 Responses to Buzăul

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Buzăul at Condomized!.

meta