Huliganismul de pe stadioane

May 26, 2011 § 8 Comments

(nu doar meciul de ieri din cupă m-a convins să scriu articolul asta, dar şi ăla e un argument bun)

Eu când l-am văzut pe Torje cum se fereşte de torţa aia mă gândeam că Steaua o să piardă  cu 3-0 la masă verde, neştiind că acolo sunt suporterii dinamovişti. Cum mă, să dai tu cu torţe după al tău? (nu accept să mi se spună că torţa a ricoşat din gazon şi că din cauza asta l-a pus in pericol pe Torje)

Huliganismul ăsta e ceva obişnuit pe stadioane. Când echipa lor câştigă, suporterii aruncă cu petarde şi înjură rivala (urmând o mare bătaie), iar când pierde, fanii înjură şi mai rău rivala, arbitrul, jucătorii echipei sustinuţe, antrenorul, conducerea şi apoi evident totul se termină tot cu bătaie.

Nu spun că toţi cei care merg pe stadion fac asta, dar sunt destui.

Tagged: ,

§ 8 Responses to Huliganismul de pe stadioane

  • Kiraa says:

    hei, asta e o chestie cunoscuta. pana si cei care fac din astea, se plang/

  • alex n. says:

    Cand le-au dat torte si a iesit scandalul ala, Torje a declarat ceva de genu’ “parca am omorat un om”.

  • TED says:

    @kiraa: asa e.
    @alex n: cred ca e caz unic in istorie, suporterii sa arunce cu petarde dupa favoritii lor cand ataca poarta adversa. doar dinamovistii puteau fi asa retardati!

  • piticu says:

    nu ai ce sa le ceri ma la romani si la disperati :|

  • TED says:

    @alex n: s-au gandit ca mai bine se accidenteaza grav si ramane la dinamo. :)) ?
    @piticu: te contrazic.

  • Madalina says:

    Cand a jucat Nationala la Piatra-Neamt, m-am gandit sa merg si eu la meci (bine, cu tata si fratele meu). Lasand la o parte comportamentul idiot al unora (si nu ma refer doar la barbati), m-am amuzat tare. :))

  • pancove says:

    Huliganismul e o problema mult mai complexa si se manifesta intr-o multime de alte moduri decat prin a aruca torte sau alte obiecte in teren. Oricum, e un fenomen social, care din pacate, in Romania nici nu e “folosit” cum trebuie (nu tot ce inseamna huliganism e un lucru negativ). Oricum, depinde si experienta ta de pe stadioane… te invit daca doresti, sa vii o data la un meci in Gruia, sau la o discutie mai serioasa despre fotbal si implicatiile lui. Bafta!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Huliganismul de pe stadioane at Condomized!.

meta