articol scris într-o manieră ironică. a se înţelege opusul!

May 21, 2011 § 2 Comments

Îmi place când mi se spune: ‘Vasilică, trebuie să facem aia!’, pluralul făcând trimitere la o acţiune colectivă, însă eu fac toată treaba.https://condomized.files.wordpress.com/2011/05/comunism.jpg?w=180

Îmi plac oamenii care plâng regimul ceauşist. Serios! Ce dacă ţi se refuza dreptul la gândire, erai cenzurat, făceai puşcarie doar dacă te gândeai că vrei să mergi dincolo, primeai mâncare cu porţia? Statul îţi dădea un loc de muncă şi o locuinţă.

Îmi plac fanii RObotzi! Dar cel mai mult îmi plac fanii ăia care-şi notează replicile pe hârtie şi apoi se duelează cu prietenii lor în expresii MOşiFOCA-siene.

Îmi place că aproape de fiecare dată când decid să merg cu 105 am ghinionul să-l aştept minim 30 de minute-n staţie.

Tagged: , ,

§ 2 Responses to articol scris într-o manieră ironică. a se înţelege opusul!

  • Adi says:

    Ceea ce urasc la acest fenomen Robotzi este faptul ca pe tot Facebook, messengerul, afara in strada, lumea foloseste replicile lor. Sunt amuzanti, ideea a fost geniala prin crearea lor, dar iata ca au reusit sa scoata lipsa de originalitate si imaginatie a romanului in fata. Faptul ca 4 oameni se straduie si gandesc sa faca acele replici, iar altii le copiaza in loc sa scoata ceva mai bun, arata prostia.

    Nici n-ai de unde sa scoti mai mult, nu aici.

  • Cafeaua says:

    stiu persoane care refac tot scenariul si se cred super-actori, sincer e super-stupid.
    nu cred ca e tara de vina, ci strict insinctul de turma, puls ceva nevoie de a apartine unui grup si de a te integra cumva. adica oamenii astia gasesc un fel de punct comun cumva….
    in fine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading articol scris într-o manieră ironică. a se înţelege opusul! at Condomized!.

meta