Cum trebuie să reacţionezi când eşti certat

May 18, 2011 § 6 Comments

Exemplu concret:

– Vasilică, azinoapte la ce oră ai venit acasă?
– Pe la 1. Oricum târziu.
– Când ai venit cred că te grăbeai rău că ai dat cu uşa şi m-ai trezit.
– Îmi pare rău. Mă grăbeam să ajung la mine-n cameră, să nu deranjez prea mult.
– Nu e prima dată când trânteşti uşă.
– Ia lăsaţi-mă în pace. M-am grăbit. DECI AŞA NU.
– Îmi pare rău. E bine că mi-aţi spus, de acum o să fiu mai atent.
– Păi, foarte bine. Închide şi tu uşa încet. Şi apăsa încet şi pe întrerupătorul ăla.
–  Mulţumesc că mi-aţi atras atenţia, de acum o să întru mai cu grijă, mai TiPtiL.
– : )

Morala: Când ştii că eşti vinovat cel mai bine e să mulţumeşti că ţi s-a atras atenţia, să te scuzi şi să promiţi că o să fii mai atent, în viitor. E mult mai bine decât să pledezi vinovat şi atât. Procedând astfel, cel care ţi-a atras atenţia înţelege că nu a făcut-o degeaba şi o să treacă cu vederea, de data asta.

Tagged: ,

§ 6 Responses to Cum trebuie să reacţionezi când eşti certat

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cum trebuie să reacţionezi când eşti certat at Condomized!.

meta