Articol cu şi despre beţivi

May 16, 2011 § 5 Comments

Toţi avem prieteni care se mai pilesc şi apoi se exprimă în felul lor.

Sunt ăia scandalagi: Frate, ce te uiţi aşa la mine? Ce mă, ce dacă m-am ameţit puţin? Ce, nu am voie? Ce, tu nu te ameţeşti niciodată mă? Eşti un trist dacă nu bei! Păi date-n %^&* că te şi bat acum.

Cei vorbăreţi – care nu mai pot respira dacă nu au gura deschisă: Să vezi ce-am făcut ieri. M-am trezit şi dupaia am fost la piaţă! Măăă, tu ştii cât s-a făcut kilu’ de roşii? Să vezi şi ce castraveţi faini am văzut. Aaaa, şi nu ţi-am povestit… Era ieri o blondă bună pe stradă…şi s-a uitat la mine! Serios.

Ăia filozofi: De fapt Eminescu nu ţinea un monolog. El vorbea cu copacul despre viaţă, iar acesta îi răspundea mişcând crengile. Cred că omul de geniu avea un limbaj propriu prin care putea fi înţeles de către orice fiinţă vie. Până şi parameciul, care de obicei se prindea mai greu, era atins de vorbele marelui Eminescu.

Glumeţii: Ştii cum se sinucide un melc? Se uită-n priză. HAHAHAHA!

Dansatorii: click .

Pupăcioşii: Să trăieşti Dorele. Vino să te pup. Muah muah. Vasileeeeee, şi tu eşti băiat bun, să trăieşti. Muah muah.

 Vomitătorii – sparge chef. Merg la baie, varsă ghiozdanul, apoi toţi stau după ei şi îi întreabă dacă-s bine.

Cei veşnic somnoroşi. Ei sunt simpatici, dorm oriunde. ZZZzzzz.

Tagged: , , ,

§ 5 Responses to Articol cu şi despre beţivi

  • Kiraa says:

    haa, am ras la pupaciosi! :)) ‘Vasileeeeee, şi tu eşti băiat bun, să trăieşti. Muah muah.’
    oricum a fi, am fobie de betivi. si nu de cei care mai beau la un chef sau ceva. de acei care beau mereu si fac scandal oriunde si oricand. mi-e groaza de ei, eu ii vad periculosi. poate exagerez, dar..
    poate si pentru ca in familie nu am persoane de genul/ :d
    oricum, ce-ai scris e bun, nu stiu daca ti-a scapat vreun tip. xD

  • T says:

    :)) :)) chiar mi-a placut postarea asta

  • Annya says:

    Cei pupaciosi si cei vomitatori sunt cel mai greu de suportat….:)) Restul ii poti lasa sa vorbeasca, sa cante, sa danseze, si tu sa-ti vezi de treaba. Oricum chiar daca i-ai asculta n-ai intelege mai nimic. :P

  • Ai uitat de aia care rad mult, de la orice. :))

  • Chim says:

    foarte tare :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Articol cu şi despre beţivi at Condomized!.

meta