Guess Who – Oriunde te duci / Stiu deja ; clip

May 10, 2011 § 5 Comments

Ieri a apărut clipul piesei lui Guess Who – Oriunde te duci / Ştiu deja. Şi deja s-a umplut youtube-ul de comentarii de genul: 1 2 3.

Da, fiecare are voie să-şi dea cu părerea!

Totuşi, vreau să subliniez comportamentul românului care NU e niciodată mulţumit. Mereu trebuie să existe ceva care să nu-i placă, mereu trebuie să aibe o părere in contradictoriu, mereu trebuie să critice deşi nu prea e în măsură să facă asta.

Tagged: , , , ,

§ 5 Responses to Guess Who – Oriunde te duci / Stiu deja ; clip

  • Pyuric says:

    Asa a fost dintotdeauna, n-ai cum sa-i multumesti pe toti vreodata… la “Manifest” au existat comentarii identice, la “Locul Potrivit”, la toate… Partea cea mai amuzanta e ca si “Manifest” avea saxofon si ca nu are nicio piesa numita “2000”. :) Ca sa nu mai spun ca piesele astea sunt destinate internetului (va exista un alt single destinat mainstream-ului: radio/TV)…din internet nu faci bani, deci n-au cum sa fie comerciale teoretic.
    Da’ nah, ei stiu mai bine decat Guess Who cum suna o piesa Guess Who. :)

  • Adi says:

    Nu ma bag in acele comentarii, insa albumul Probe Audio mi-a placut foarte mult si se simte o diferenta intre acel album si acest single, sau mai bine zis intre melodiile acelui album si acest single. Nici mie nu-mi place saxofonul, defapt beatul in sine nu-mi place, incepe frumos, dar continua urat.

    PS : E doar o parere, sa nu mi se taie capul.

  • Kiraa says:

    am aşteptat să văd tot clipul ca să las ceva. :))
    e adevărat, e diferit de alte melodii, dar mie mi se pare chiar ok. şi clipul îmi pare mai bine făcut.. cât despre saxofon, că tot se vorbeşte de el, face o treabă bună, după mine. dar da, cum a spus şi Adi, parcă începe mai bine decât continuă.

  • C.L.M. says:

    Buna:) Multumesc pentru comentariu:) Ti-am dat si un raspuns pe blog, cat despre aceasta piesa/piese, cei care comenteaza ar trebui sa invete in 1 rand limba romana si apoi sa formuleze un comentariu’ cum trebuie, iar despre saxofon, ei bine… pe mine ca fata ma atrage si nu stiu de ce nu le place “baietasilor” astora, e ceva special:) fara acea parte nu ar fi fost la fel de frumoasa piesa:) E speciala:) Imi place:)
    O seara frumoasa iti doresc:)

  • Chim says:

    Bine, că tot am dat acum, din nou, de videoclip, şi că tot mi-ai lăsat un comentariu la ultima postare, cam despre asta era vorba. Am vizionat, ieri, nişte clipuri despre demascarea industriei muzicale. Era vorba de Eminem, Rihanna, Jay Z, Wiz Khalifa (şi alţii) si de legătura lor cu iluminaţii. Nu ştiu cum se face că printre alea era şi videoclipul lui Guess Who (editat şi cu tot felul de explicaţii) în care zicea că vai doamne a ajuns victima ălora (mă rog, a demonilor 8-|) şi e tot stresat şi după nişte lupte duse cu el însusi cedează şi el şi îşi vinde sufletul pentru faimă (ca şi ceilalti 4 ce i-am enumerat mai devreme). Anyway, pe moment m-a şocat şi m-a pus pe gânduri (că vorba aia, totu se lega), totuşi România e prea mică pentru aşa ceva.
    Melodiile îmi plac, sunt geniale, iar videoclipul e foarte bine realizat, dar parcă tot am un feeling ciudat.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Guess Who – Oriunde te duci / Stiu deja ; clip at Condomized!.

meta