Bebeluşii

May 6, 2011 § 5 Comments

Nu îmi plăceau bebeluşii înainte. Mi se părea aiurea să mă maimuţăresc ca să fac un copilaş să râdă. Deşi el e prea mic să înţeleagă ceva. Eu nu ştiu să mă maimuţăresc. Şi nici să vorbesc singur. Dar…

Astăzi am stat mai bine de jumătate de zi lângă un copil de nici un an. Când îl vedeam cum zâmbeşte când îi vorbeam mă trecea un fior, un sentiment puternic şi necunoscut. Era zâmbetul ăla inocent pe care îl au copiii doar când sunt mici. Era zâmbetul pur, zâmbetul nemodificat de griji. Zâmbetul aproape perfect. Zâmbetul pe care oricine îşi doreşte să-l vadă.

Şi făcea ochi mari. Şi plin de curiozitate. Curiozitate faţă de lucrurile care-i sunt noi.

Mă atingea încet pe obraz iar apoi retrăgea mâinile cu rapiditate şi încerca iar. Precaut parcă să nu păţească ceva. Poate era frica de necunoscut. Îşi împingea jucăria zgomotoasă şi eu i-o dădeam înapoi. O dată. De două ori. Până a înţeles că o să i-o dau mereu înapoi şi a început să se joace cu mine. Gângurea ca şi cum ar încerca să-mi spună ceva. Râdea şi dădea din mânuţe. Pentru că aşa se exprimă el, nu ştie altfel. Dar gesturile lui parcă erau mai expresive decât o mie de cuvinte.

Am plecat până la bucătărie şi el şi-a aţintit privirea asupra mea până am părăsit încăperea. Când am revenit, la fel, m-a observat de când eram în dreptul uşii. A început iar să gângurească şi să-şi împingă jucăria, aşteptând parcă să mă aşez lângă el şi să ne jucăm.

Să creşti mare şi frumos Răducule! Şi nu-ţi face griji, te ajut eu la integrale.

Tagged: ,

§ 5 Responses to Bebeluşii

  • Kiraa. says:

    ‘aww’
    e bine ca te place bebelusul, am auzit ca sunt pretentiosi la oameni, ca-i simt cica. /
    dar sa-nteleg c-acum iti plac mai mult? sau era doar faza ca tu nu te maimutareai si chestii. xD
    btw, ‘Şi nu-ţi face griji, te ajut eu la integrale.’ – aici am zambit pana la urechi. ^___^

  • TED says:

    @kiraa. dap, acum imi plac mai mult. nu stiu daca e sau nu pretentios la oameni dar eu refuzam sa vorbesc/ma joc cu el initial, dar el tot “ma trata” frumos. apoi am cedat.

  • Cafeaua says:

    hei, asta a sunat a sentiment patern:)

  • Delia says:

    Oh Doamne, eu ador bebelusii!!! Imi plac copiii pana-n 4 ani. Sunt niste fiinte delicate si inocente.:x

  • Ana-Maria says:

    Bebeluşii mă fac fericită, indiferent cât de proastă mi-a fost ziua. Sunt ceva care te lasă fără cuvinte.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bebeluşii at Condomized!.

meta