Scuzele nu sunt suficiente

May 5, 2011 § 2 Comments

Ai greşit. Îţi ceri scuze. Nu e suficient. Nu îmi trece supărarea. O să zici că sunt absurd.

Nu e suficient să fii drăguţ 2 minute şi să te scuzi. Nu. Asumă-ţi responsabilitatea. Repară-ţi greşeala! Marea majoritate a greşelilor sunt reparabile.

Exemplu:

Mi-ai spart accidental televizorul. Nu îmi spune ‘scuze nu am vrut’, că eu tot nu o să am unde vedea meciul. Nu ai bani să-mi cumperi un televizor nou, ok, dar spune-mi aşa: ‘bă gogule, n-am bani să-ţi dau de televizor nou, dar luna asta când iau salariul îţi dau 100 de lei!’. Şi ţine-te de cuvânt. Eu cum sunt băiat bun şi te văd pe tine că-mi dai 1/6 din leafa lunară şi ştiu şi că ai 4 copii şi o nevastă şomeră o să îţi zic ‘lasă mă, îmi dai tu în timp, cât poţi, cum poţi’ sau dacă am o situaţie materială bună zic ‘lasa mă că ştiu că şi ţie-ţi e greu, îmi iau eu altul’. Arată-mi că-ţi pare rău, că îţi asumi responsabilitatea şi că vrei să dregi situaţia dacă mai vrei să te chem vreodată la mine la meci.

O să îmi spună acum unii că nu e ok, că poate şi prietenul respectiv m-a ajutat, că nu trebuie să-mi plătească televizorul. Da, nu trebuie. Dar nici ‘îmi pare rău’ nu prea mă ajută.

Tagged: ,

§ 2 Responses to Scuzele nu sunt suficiente

  • Kiraa. says:

    ai fost realist cu chestia asta. scuzele sunt drăguțe și de bun simț, dar uneori depinde și gravitatea situației.
    și da, și mie mi se pare important să-ncerci să faci ceva dacă tot ai dat-o-n bară. ^^
    huh, n-am mai trecut pe aici. :))

  • TED says:

    @kiraa: da, am fost. sunt satul de cei care se gandesc ca daca imi spun scuze si fac ochi mari e ok!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Scuzele nu sunt suficiente at Condomized!.

meta

