Ce cred eu

May 3, 2011 § 8 Comments

Nu, nu cred că Osama Bin Laden a fost omorât de americani. Am citit articole pe tema asta pe n bloguri şi simţeam nevoia să spun si eu ce cred. Nu o să spun şi de ce cred asta.

Am văzut că mulţi au început să urle pe tema ‘Adrian Ţuţu e câştigătorul concursului Românii au Talent’ (unii chiar cred că e amuzant să râzi de oamenii rămăşi orfani.). Da, Adrian Ţuţu a fost ales şi din cauza poveştii, dar nu numai. Cântă hip hop, îşi face singur versurile şi vinde mai bine decât Narcis Ianau sau trupa Balance. A trebuit să se aleagă un singur câştigător dar asta nu înseamnă că ceilalţi care au fost mişto nu au fost văzuţi de oameni importanţi. Din punctul meu de vedere, toţi sunt câştigători, doar că Adrian a luat şi banii.

Interesează pe cineva ce gagici a avut Justin Bieber? Dacă da, puteţi vedea aici.

Tagged: ,

§ 8 Responses to Ce cred eu

  • DianaEmma says:

    La chestii din astea… nici măcar nu cred că ar conta ce credem noi sau ce s-a întâmplat de fapt.

    Știrea e oricum comisă și oricare ar fi adevărul, tot teroriști enervați și oameni păcăliți cu presa rămân.
    Banii tot la ăla se duc.
    Justin Bieber tot face bani din hormonii adolescentelor.

    Iar noi tot o să comentăm.

  • Kiraa. says:

    in primul rand, nu-mi place ca ai scris cu rosu doar doua litere, dar asta e doar o gluma. :]
    in al doilea rand, am mai citit chestiute despre final, dar postul tau mi-a parut mult mai ok decat al altora.
    si-mi place si comentariul de deasupra.

  • TED says:

    @kiraa. am scos culorile ca parea de prost gust. si merci. (pt asta ‘postul tau mi-a parut mult mai ok decat al altora’)
    @dianaemma: ai dreptate. ziarele/tv sunt unelte de manipulare-n masa, mai nou.

  • Iza says:

    Noi stim doar sa criticam.:)

  • Clau says:

    Woow in sfarsit am citit un articol in care oamenii nu-l injura pe Adrian Tutu. Si spun asta pentru ca deja ma saturasem sa citesc numai critici si blamari la adresa lui. Primul articol scris obiectiv :) Congrats

  • TED says:

    @iza: suntem otevisti, telenovelisti, iubitori de scandaluri mondene si cititori de click.
    @clau: am scris asta pentru numarul mare de indivizi care l-au criticat pe adrian doar pentru simplul fapt ca sunt idioti! sunt o gramada de astfel de persoane, dar nici una nu are vreun argument mai bun decat “nu imi place mie” sau “e orfan”.

  • bibabum says:

    ce l-a perocupat pala sa afle cine a fost prietena cu Justin Bieber :) oricum i-a luat ceva timp de searching

  • Dianna says:

    A fost interesant sa vad un articol cu JB in care nu e injurat sau admirat. :D

    Eu nu sunt de acord ca a castigat, dar e parerea mea. Pubicul a votat si astea sunt rezultatele. Oricum, daca ar fi castigat Dinu am fi zis ca e tigan, Narcis e prea fetita si asa mai departe.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce cred eu at Condomized!.

meta