Remember me

May 2, 2011 § 4 Comments

Lui Robert Pattinson i se potrivesc ca o mănuşa rolurile de tip ciudat. Probabil că de asta a jucat bine şi în Remember me (2010) (imdb).

Povestea e drăguţă, dar respectă acelaşi tipar al filmelor romantice: tipul îşi face o gagică ; dintr-un motiv ciudat, ea (mereu ea) îi dă papucii ; apoi se împacă ; tatăl cel nasol realizează că e prea rece cu familia şi încearcă să drege lucrurile.

Adi spunea că scenariul e imprevizibil. Mie nu mi s-a părut aşa. Doar sfârşitul m-a surprins, neplăcut, mi s-a părut chiar stupid. Îmi creasem o părere bunicică despre personajul principal dar mi-am schimbat-o la final.

Totuşi, e un film ce merită văzut.

Tagged: ,

§ 4 Responses to Remember me

  • T says:

    si mie mi-a placut :).
    m-a impresionat sfarsitul chiar..

  • Adi says:

    Idem ca persoana de mai sus, chiar m-a impresionat la sfarsit. Acum depinde si de fiecare om ce parere are si cum vede filmul. Pe mine ti-am zis, m-a impresionat si finalul si povestea si cum a jucat Robert Pattinson. A fost si va ramane un film foarte bun pentru mine.

  • Madalina says:

    L-am trecut la favorite pe Cinemagia, dar, cu toate astea, nu trece de calificativul “Bun”, din punctu` meu de vedere.
    Dar e OK, n-am simtit nevoia sa pun pe pauza in timp ce vizionam filmul, ceea ce e un lucru bun. :)

  • Delia says:

    Filmul prezinta viata unei persoane a carei viata s-a sfarsit in atentatele de la WTC. Astfel de scenarii poate scrie oricine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Remember me at Condomized!.

meta