Televizorul

April 22, 2011 § 6 Comments

Am şi eu o problemă. Televizorul nu mai e amuzant deloc. Nici nu îmi amintesc când a fost ultima data.

Cred că înainte să aflăm cine e Fachiru, înainte ca Iri să se căsătorească cu Moni, înainte ca Dan Diaconescu să fie un model pentru viitorii antreprenori ai României, înainte ca Steaua să câştige ultimul trofeu, înainte ca Banel să dea autogolul pe Bernabeu, înainte ca Băsel să fie preşedinte, înainte să apăra Coca Cola Vanilla, dar cu vreo 40 de ani după moartea Mariei Tănase. Da, exact, cam pe vremea lui Tom & Jerry.

Concluzie: te-ve sucks.

Tagged: ,

§ 6 Responses to Televizorul

  • Albastru says:

    Cum, nu te amuza glumele retardate cu “sa te chis in freza”? Probabil ca nu le intelegi…

  • Bogdan says:

    tom&jerry e si-acum… ai putea sa revi in fata tv-ului :))

  • Val33ntyn says:

    Ce ii drept nu mai este ca inainte. Dar ma multumesc si cu ce vad.

  • Myriam says:

    Nu ma mai uit la tv de aproape un an/doi de zile.Daca nu era internetul nici nu aflam ce-or patit oamenii aia in Japonia…nici ca s-or sinucis care s-or sinucis…Cred ca am prins ura pe televizor cand exasperau cu Michael Jackson,si,desi chestia s-a stins pentru ceva timp,tot nu ma mai uit.Pentru ca am alergie.Pentru ca televiziunea romaneasca parca-i pentru oameni retardati (mare parte din emisiuni).

    Tom si Jerry sunt tari.Ma mai uit cu sora-mea si-mi amintesc ce misto era cand eram mici si televiziunea era normala:))

  • Iza says:

    Eu ma mai uit nu mai stiu pe ce program e o emisiune cu droguri :)) cand vorbesc unii despre experientele lor de trafic. YAY:>:))

  • agree.
    ceea ce-i trist!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Televizorul at Condomized!.

meta