Trenul gâştelor

April 21, 2011 § 5 Comments

Postare scrisă pe la 7 jumătate.

De ce devin oamenii plictisiţi insuportabili? Poate aşa mi se pare mie din cauză că sunt somnoros şi lipsit de chef.

Când m-am urcat în tren mă gândeam că e dimineaţă devreme, că lumea e obosită şi fară energie, mi-am zis că o să fie ok, că o să dorm ca ursul sau o să îmi pun vreun film şi o să treacă timpul repede.  Evident că n-a fost aşa.

S-a aşezat în stânga mea o persoană exagerat de sociabila, veselă şi odihnita. Şi persoanele astea nu sunt o companie prea plăcută în tren, poate decât dacă eşti tu mare macho şi reuşeşti să agăţi oriunde, pe oricine.  Ei bine, eu nu sunt, aşa m-a făcut mama, urâţel şi antisocial de dimineaţă.

Şi-a găsit repede partener de discuţie, o altă persoană care vorbeşte mai mult decât respiră.

Am crezut că dacă pun căştile şi îmi bag un tratament cu The Prodigy o să fie bine. Dar nu a fost aşa. Nu mai înţelegeam ce ziceau, dar tot auzeam un sâsâit continuu(comparabil cu acel sunet făcut de gâşte, de aici şi titlul [ne]inspirat).

Am reuşit în cele din urmă să adorm puţin, sau măcar să stau cu ochii închişi şi să ignor sunetele din jur, dar a urmat Periş, oraşul de fachiri. Am început să aud puradeii cum se ‘haules baules’ pe peron şi apoi a trebuit să deschid ochii să fiu atent la cine urcă, să nu cumva să se lipească de geantă mea vreunul, în speranţa că o să se îmbogăţească. (Şi de fapt să-mi fure ciorapii murdari.)

De dormit n-am dormit, muzica nu mă ajuta, ba mai mult,  începea să mă enerveze, la film nu mă puteam uita tot din cauza gălăgiei şi oboselii, mai era un singur lucru, puţin sinucigaş de făcut.  Să mă obişnuiesc cu ideea că nu o să mai dorm şi să încep să stau şi eu cu cele două gâşte de poveşti ca să treacă timpul mai uşor. (sau să mă mut de la locul meu şi să stau în piciare, dar asta sigur nu era o opţiune)

Şi aşa am făcut până la urmă şi nu mi s-a mai părut deloc insuportabil. Ba mai mult, chiar am purtat discuţii interesante, sau deloc plictisitoare, cu cele două fete. (a se observa: nu le-am mai spus gâşte)

Tagged: , ,

§ 5 Responses to Trenul gâştelor

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Trenul gâştelor at Condomized!.

meta