Renunţaţi la glumele din ‘about me’

April 19, 2011 § 7 Comments

O glumă bună la momentul nepotrivit este mai rea decât o glumă proastă spusă la momentul oportun. (glumă proastă)

Cel mai nepotrivit loc pentru o glumă este pagina de ‘about meu’, ‘despre’ sau cum o mai numiţi voi. Dacă eu ca cititor sau simplu vizitator vreau să văd cine e în spatele monitorului, nu îmi arăta cât  de comic eşti tu, nu scrie la locaţie ‘terra’ , ‘undeva în Romania’ blabla , pentru că o să cred că mă consideri prost. Ori completezi cum trebuie ori nu o mai faci deloc.

E importantă şi persoana din spatele monitorului, sau cel puţin pentru mine. Dacă articolul e reuşit (sau mă impresionează cu ceva) şi mă gândesc să revin mă uit şi la ‘about me’ înaine să iau o decizie în privinţa asta.

Sunt sătul până peste cap de copiii aia de 15 ani ce ne explică cum încearcă să-şi facă prima prietenă, cum stau pe mess până dimineaţă sau pe facebook de pe telefonul mobil, cum au descoperit ei cu un an în urmă că uşile metroului se deschid apăsând butonul ăla când ‘se face roşu’. (Cred că îţi trebuie o anumită maturitate să poţi fi capabil să faci articole de calitate, dar nu o să vorbesc despre asta acum, aici.)

A, da, trebuie să-mi fac şi eu o pagină ‘about me’. (urlu fără să mă uit în oglindă, ştiu, sunt un nasol)

Tagged: ,

§ 7 Responses to Renunţaţi la glumele din ‘about me’

  • Iza says:

    :))))) Pe mine ma amuza persoanele care sterg comentariile mele in care incerc sa le corectez greselile din articole, cele de gramatica sau fonetica. Eu ma gandesc ca fac un bine, ca pe viitor sa nu le repete dar..nah.

  • TED says:

    @iza :) eu nu le mai spun persoanelor ca au greseli gramaticale ca am fost facut arogant, nu doar o data.

    am gresit? ce-am gresit? poti sa-mi spui. de obicei recitesc, dar imi scapa unele lucruri.

    • Iza says:

      Ehh, well. Eu desi ma simt prost uneori cand mai gresesc si sunt corectat, multumesc si corectez, data viitoare nu mai fac. Se pare ca nu toti gandim la fel :))

  • costin comba says:

    Te sustin total. Urasc astfel de pagini. Si iimai urasc pe cei care se cred foarte importanti in descrierea lor. Ca sa ajungi la ei, terbuie sa unesti continentele. Eu nici nu mai vizitez acel blog.

  • Kiraa. says:

    unele chestii de genu “undeva pe terra” (cum ai spus și tu) sunt pentru o bună impresie. iar dacă ai și tu așa ceva scris, ești mândru și o iei ca pe o invitație.
    ah, și da, nici eu nu pot spune că m-am prezentat undeva. xD

  • TED says:

    @kiraa dar nici n-ai confirmat ca esti pamantean(că).

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Renunţaţi la glumele din ‘about me’ at Condomized!.

meta