Fenomenul ‘Manele Electronice’

April 14, 2011 § 6 Comments

Ştiu, am zis că nu o să vorbim despre manele, dar nu ne-am putut abţine. Nu este vorba de nişte manele oarecare, sunt manelele viitorului, sau manelele se transformă sau the evolution of manele sau cumva. Un fel de ‘Avatar’ în domeniul manelelor. Manelele dabstep şi manelele dramendbeis sunt noile trenduri acum pentru locuitorii din corturi.

Imaginaţi-vă cum ar suna o baladă de-a lui guţă pe un scârţâit dinala infernal marca Borgore (din respect am folosit majusculă la Borgore), cred că s-ar pune toţi ascultătorii de guţă în genunchi şi ar spune. “GATA, NU MAI VREM. BORGORE NU E BOSSUL SPANIEEEEEEEI!” (ştiu că bossul spaniei e o vorba populară printre fanii adevăraţi)

And our friend Jim said: Bună treabă asta cu manelele electronice sau ce vor să fie ele, sunt geniale! De-a lungul timpului ne-am minunat  de stilul original al manelelor, de la manelele clasice la cele regheton şi acum la acestea. Eu cred că e singurul gen muzical care poate copia din reggae, jazz, latino, raggeton, simfonică, pop, dance, trance, etc. fără să i se reproşeze nimic, ba din contra unora li se pare chiar inedit sau ingenios.

Link spre monstruozităţile de care ziceam: aici si aici.

< — Până aici ne-am prostit şi am făcut hazuri pe seama acestor odioşenii de melodii. Acum o să va explicăm care a fost scopul acestei poştări. Cu alte cuvinte, poţi să citeşti de aici în jos, nu o să pierzi nimic:

Scopul acestui articol este să vă amintim (sau să vă reamintim) că nu orice zgomot e muzică electronică. Nu orice melodie care are un ‘woob woob’ e dubstep, nu orice efect robotic adăugat o să transforme acea piesă în muzică electronică. NU!

Tagged: ,

§ 6 Responses to Fenomenul ‘Manele Electronice’

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Fenomenul ‘Manele Electronice’ at Condomized!.

meta