Cafeaua de dimineaţă

April 11, 2011 § 5 Comments

Nu ştiu câtă imporţantă are pentru voi cafeaua de dimineaţă, dar pentru mine sigur are o însemnătate aparte.

Eu nu sunt unul dintre cei care beau cafea doar pentru că aşa sunt obişnuiţi, pentru că e o rutină de dimineaţă. Nu!

Cum băutul cafelei este primul lucru pe care îl fac după ce mă trezesc, acest lucru poate să-mi schimbe dimineaţa, în bine sau în rău.

De multe ori îmi pregătesc de seara cafeaua aşa cum îmi place, nici prea dulce şi nici cu prea mult lapte şi o pun în cana mea imensă albastră, iar dimineaţa singurul lucru pe care îl fac este să bag cana în microunde şi să apăs două butoane. (ca prin magie, nu ştiu de ce, începe cana să se învârtă iar când o scot peste un minut este caldă)

Deşi mă ridic să încălzesc cafeaua la bucătărie, parcă abia după ce iau o gură mă trezesc cu adevarat (şi încep să mă întind). De obicei îmi pun şi o melodie foarte optimistă pe repeat (asta, asta sau poate asta) şi apoi îmi sorb cafeaua, încet şi zgomotos.

Before and after. : )

Pentru a nu altera gustul pe care columbienii l-au pregătit cu multă muncă pentru mine, în special, mă spăl pe dinţi după ce termin de savurat cafeaua şi evident înainte de a mă întâlni cu prima persoană de dimineaţă.

Cred că mulţi aveţi un ritual al cafelei de dimineaţă. (sau poate că nu.)

Tagged: , ,

§ 5 Responses to Cafeaua de dimineaţă

  • emina says:

    “Cum băutul cafelei este primul lucru pe care îl fac după ce mă trezesc, acest lucru poate să-mi schimbe dimineaţa, în bine sau în rău.” …ca un lector responsabil, te-am citat!
    De ce? pentru că fraza asta descrie, fără vreo altă intervenţie, atitudinea mea faţă de cafea! :)

  • anca1459 says:

    eu am renuntat la cafea ‘pura’ in favoarea unui plic de 3 in 1. xtra strong, desigur. cum diminetile-mi incep cu injuraturi, doar plicul magic ma pune pe picioare. in legatura cu muzica, hm, incearca dimineata Alternosfera-Visatori cu ochi de plumb , Placebo-Pure morning sau Nirvana-Dumb. sunt curioasa cum vor avea efect :)

  • TED says:

    :) multumesc pentru sugestie.

  • zozo says:

    Daca sunt in vacanta beau cafea imediat dupa ce ma trezesc si uneori adorm inapoi :), dar daca sunt la scoala, beau cafeaua de la tonomat :).

  • DianaEmma says:

    La ibric, neagră (fără zahăr, fără lapte, fără nimic) și să nu se audă nici un glas enervant prin casă. :D

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cafeaua de dimineaţă at Condomized!.

meta