TED

April 9, 2011 § 1 Comment

Ca orice om politicos, trebuie să mă prezint şi eu, nu?
Cum nu mă descurc prea bine şi nici nu îmi place să vorbesc despre mine virtual, o să fiu scurt şi la obiect.

Nickname: TED
Vârstă: 19
Oraş: mutat temporar în Bucureşti (sunt student la Poli)

De ce Ted, dacă mă cheamă Răzvan?

Ted este un personaj simpatic din How I Met Your Mother (nu, blondul ăla ce mereu are succes la fete e Barney), personaj care mie îmi place, atât ca personalitate cât şi ca mentalitate. Deci, de acolo Ted.

Tagged:

§ One Response to TED

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading TED at Condomized!.

meta